BM Logistics International Transport Services

ets2

#385

Yani olabilir ama ben ets icin kurdum bunu ve gelistitmek tek oyunda daha kolay ats de kendim ısınmadigim icin satin almadim ve oyle bir girisimim olmadi ileriki donemler de neden olmasin tabi oncelik suan da burda tek oyun ustunde gelisim gostermek cunku her kaplama icin baya ugrasiyosun kaliteli olsun gostermelik olmasin diye insan begenisine sunuyorsun sonucta ve asiri bir zaman alıyor isten gucten vakit buldukca anca ben de yapabiliyorum suan baktim son boyamalari daha kimse almamis :))


#386

Şahsen son halini bekliyorum , sürekli yeni hallerini indirmekten mod bile kullanmıyorum uzun zamandır


#387

Yok hocam artik son ve degismiyecek hali bu belki bazilari cabuk yapiyordur boyalari hazirlamak kisadir ama ben cok becerikli olamadigim icin bu yaptiklarim asiri cok zamanimi aldi ve isden gucten anca vakit ayirip az uyuyup:)) son haline kavustu artik uzun bir sure boyamalar guncellenmez belki oyun icin eklemeler yapariz garaji yaptik belki sirket binasi falan yani ekleyebilirsek… sozun özun bu boyamalar son version final :))


#388

Alternatif olarak

Truckbooksun kendi uygulamasına uyarı sesi eklemesi var ben 96km/hye uyarı sesi ayarladım dalgınken bassamda hemen duyup yavaşlıyorum


#389

O özellik Premium hesaplar için mi yoksa …?


#390

ben sesı ayarladım ama bende calmadı hıc
uygulamada normal yarladan yapılıyor premıum olmana gerek yok


#391

Hocam ben o ayarı hiç görmemiştim bi denerim.


#392

Bu şirkete girdikten sonra 85 90 km/h ile gerçekci sürmeye başladım ve oyun böyle zevkli oldugunu anladım.


#393

hayırlı ısler bol kazanclar olsun :slight_smile:


#394

kendı seslerı bende calmıyor ozel yapınca caldı ıyı oldu :smiley: sagoalsın özel ses ısteyen varsa

bunu waw olarak ındırıp kullabılırler :smiley:


#395

İlk iş gününden. Hangi aracı kullansam bilemedim.


#396

BM Logıstıc olarak tum avrupa ya yayılmıs durumdayız :pray:t4:

@HasanOfke hatta ıyıce gıttı sırbıstan da suanda :slight_smile:


#397

**arkadaslar tekrardan merhaba online olmadıgı ıcın tabı bırbırımızı gorme gıbı bır durumumuz olmuyor oyunda ama şirketi biraz daha gercekcı yapmak adına **

toplam 28 kısıyız surucu olarak ve toplamda ana harıtada 16 ülke var ve trucksbook da sofor lıstesındeki sırasıyla ıkıserlı olarak harıtadan ust taraftan baslayarak ulkere böldüm ve garajlarınız mumkunse bu ulkede olsun arkadaslar ve seferınıze burdan baslayıp dilediğiniz ülkeye gidebilirsiniz ordanda yeni yük alıp başka ülkeye gidebilrsiniz ama son seferınız donus olacak olan sefer garajınızın oldugu ulke olması lazım… bunda kı amac ana harıtada her ulkede varlıgımızın olması ve sürücü arkadaslara bır amac vermek böldugum ulkelerın seferıne haftalık ve aylık olarak ne kadar yuk tasıdıgını burdan yayınlayıp bırıncı ülkeyi secmek şirket genelınde.

**bastada dedıgım gıbı ana harıtada 16 ülke var ve bız 28 kısıyız yanı ıkıserlı olarak ayırdıgımız da 14 ulke oldu kalan 2 ulke ise ingiltere ve lüxemburg… lüxemburgda tek sehır olmasından dolayı ve ıngılterenın de ters kuralları oldugundan oturu secmedım ama gonullu olarak bu ulkelerde garaj acmak ıstersenız bana bılgı verip açabılırsınız…garaj ulkerınız belırledım ama ulkede bulunmak ıstedıgınız sehırı sız belırlıyeceksınız … **

NOT:tabi bu dedıklerım bır onerıdır yanı cogunluk ısterse uygularız yok sacma gerek yok denırse de kaldırırz yada esıt olarak bölmeyız de herkes ıstedıgı ülke de olur ama kural aynı olur gıdıs ve donus garaj sehrı olur…

_yani örnek olarak _

blackmoon olarak ülke isvec garajımın oldugu sehır ıse goteborg

1.seferim göteborg-hamburg
2.seferim hamburg-milano
3.son seferim ise milano-göteborg

_veya _
1.seferim göteborg-hamburg
_2.seferim hamburg-göteborg şeklinde _

yani amac kafanızda bır sefer planlayın sankı o ulkede yasıyormuscasına ve oyun dunyasında bır haftalık sefere cıkacaksınız o bır haftanın sonunda ulkenızde olmanız lazım yanı o bır haftalık zaman dılımınde 10 tane sefer atın ıstersenız ama bır hafta sonunda evınıze donun :slight_smile:

şimdilik 1.32 tam cıkana kadar deneme amaclı olsun beta bıtımı daha duzenlı hale getırelım sehırlerı ve yerlerı


#398

Hocam iyi düşünmüşsünüz bence. Diğer arkadaşlarında görüşünü almak lazım.


#399

1.32 gelene kadar böyle bir şeye uymak zor olur benim adıma … :smiley:
Uymaya çalışırım ama sıkıntı yok

Ayrıca büyük ülkelere fazla şoför verilmesini öneriyorum ( almanya / fransa / italya …)


#400

patron ben ana garajımı betadan sonra düzenleme var diye rotterdam dan hamburga taşımıştım…görüntü ve düzenlemesi güzel diye :smiley: şimdi hiç geri gitmek istemiyorum… Sp de sarmıyor oynayasımda gelmiyor 1 haftadır… 1.32 cıksada mp yi güncelleseler keşke… hem konvoy falan da yapardık :smiley:

birde bana en son logolu skinleri yollayabilirseniz sevinirim o kadar baktım bulamadım ben mi beceriksizim acaba :smiley:


#401

Merhaba şirketinize yeni katıldım.Araç ve dorse skinine nereden ulaşabilirim.


#402

tamam patron hemen belçika’da bir garaj alıyorum seferi bitirir bitirmez yeni araç kaplamamız harika ellerine sağlık patron


#403

https://trucksbook.eu/index buraya uye olup sırkete basvuru yapmanız lazım ardınan burdan boyamalar burdan mesaj oalrak lınk verılecek kolay gelsın hayırlı ısler


#404

eyvallah hocam hayırlı ısler