American Truck Simulator - Ana Konu

usa
tır
türkçe
taşımacılık
sürüş

#413

2018 yılı bitene kadar gelmesi planların şeyler

Oregon DLC (yazın gelebilir ancak washingtona ait görüntü kafa karışıklığına sebep oldu )
Washington DLC (üzerinde çalışılıyor oregon yazın gelirse washington yıl sonu gelir gibi ancak kesin bir şeyler yok )
Specal Transport (yazın gelecektir fazla uzun süreceğini sanmıyorum)
Ses motoru değişecektir bu sene gelir inş (Kesin tarihi yok)
İki firma ile araları iyi (Las vegata’ki lisans fuarına gidecekler oradaki haberlere göre tır gelebilir bunula alakalı blog paylaşılabilir)


#414

Şunlara bir bakın


#415

lisans uzmanı almışlardı bu adammı acaba

indir


#416

hayır ehliyet almış ats oynuyormuş
cdl a class ile geçmiş daha önce de olmuştu


#417

İki yeni dorse.


#418

Sarılı dörse oyunda var sanırım ya ben bir çok kez kullandım


#419

Ben sarı dorsenin şirketini kastetmedim hocam. Dorseden bahsediyorum. Öyle iki dingil arasında bir kısım var. Ben hiç bu dorseye denk gelmedim.


#420

Bu dorse yeni bu akşam yayın varmı? :laughing:


#421

Bunu bana açıklayabilecek olan var mı?


#422

üstte yazıyordu


#423

CDL ne peki?


#424

commercial drive lisance. yani bizdeki a.b.c tipi ehliyet gibi

oradaki sisteme göre agırlıklar için ayrı sınıflar var.bu arkadaş cdl-a sınıfı ehliyeti almış. yani 26. ton agırlıktaki kamyonu sürebilir ve 10.001 ıbs hacmindeki römörkleri cekebilecek artık.


#425

Ets’nin etkinliğinden sonra ats’ye de etkinlik gelecek


#426

Acaba etkinlik ve ödülü ne olacak?


#427

SCS Software, Euro Truck Simulator 2 için geçtiğimiz ay başlatılan World of Trucks “Start your engines” etkinliğinin bir benzerinin American Truck Simulator için de geleceğini açıkladı.


#428

#429

Ne yapacağımızı tam olarak anlatabilir misin? ATS ye biraz yabancıyım da


#430

Bu konuda etkinlik ile ilgili bir şey istemiyorum. Karışmasın!

O yüzden burada paylaşım yapın her şeyi zaten aktardım ana sitede


#431

bu oyunu bugun tam alacaktım 3 kez satın almada hata verdi visa boacompra da !
birde Mp de oynayan sayısı az olunca ne bilim sürekli sp oynamak bi yere kadar dedirtiyor ets 2 de ats dede öyle olur herhalde

ondan dolayı da vazgectim gibi sanki şimdi de…


American Truck Simulator - Big Sur Operasyonu [WoTR Etkinlik]
#432

ana konu icerigi & etkinlik icergi konuları faklı şeyler bunlara dikkat. bilgi dolu icerikler oluşması için.