Worldoftrucks Profillerine yardım derneği :)


#42

World of Trucks’ta yeni biri olarak sizlere sormak istediğim bir soru var. Profilimize yükleyeceğimiz resimlerin bir limiti mi var, Ets’ye 6 görüntü, Ats’ye 6 görüntü diye?


#43

var eskilerini kaldır yenisini ekle yapacak bir şey yok


#44

Cevap için teşekkür ederim ama kötü oldu benim için. Ne yapalım, biz de Steam’de arşiv yaparız…


#45

Her hafta düzenli yuklerseniz bir sıkıntı olmaz :slightly_smiling_face:


#46


buradayım :grin:


#47

Eskilerini favorlerine eklersen daha snra da ulaşabilirsin.


#48

Yetim gibi kalmasın, buna da yardım edin :blush:


#49

Şu resme bi tık yaparsanız sevinirim.

Edit: Birde şu iğrenç olan :smile:

Birde şu


#50

Resimdeki ile ilgili bir haber öğrendiğimde bu resmi profilimden kaldıracağım :grin:


#51

Beğenenlere teşekkür ediyorum . :relaxed:

Birde ATS için olsun :slight_smile:


#52

2500 km 90 km/s sonunda bitti . Gunden geriye kalanlar … :slightly_smiling_face:


#53

Arkadaslar yardim istiyorsunuz ama oncelikle konudaki ilk mesajdan baslayip yardim isteyen arkadaslarin profiline hem like hem favori ekleyin ondan sonra burada belirtin ki geri donus olsun. burada birkac arkadas var tum fotolara like atmis onlar kendilerini biliyor ve bende firsat bulunca onlarin profiline ugradim :slight_smile: saygilar


#54

Cok haklısın serhan abi , yoksa bir mantığı kalmıyor bu konunun … :man_shrugging:t2:


#55

Beğenenlere teşekkür ederim . :slightly_smiling_face:

Not: Eğer profilinize yeni fotoğraf yüklerseniz buraya yazınız. Haberimiz olmuş olur . :slightly_smiling_face:


#56

Ağır yük taşımaktan yorulmadın mı ya. Bana bi süre sonra ameleymişim gibi geliyo :smiley:


#57

Bayadır kullanmıyordum geçen kafama esti 90 'da sabit gidince sıkmıyor zaten Wotr işi olduğu için :slightly_smiling_face:


#58

Sıcak sıcak :slight_smile:


#60

Aksama ugrarim profiline cunku sen hakediyorsun destegi :+1:


#61

Çok teşekkür ederim :raising_hand_man:


#62

tıkladım kahve içerken herkese :ok_hand:
nick gözüküyormu bilmiyorum,şayet görünüyorsa bana tıklamayın (nasıl laf oldu :joy:)
burdaki başka arkadaşlarınkine tık yapın :ok_hand: