madenin dağlık alanlarını keşfetmeye tam gaz devam
arkadaşlar skinleri nerden indiriyorsunuz bir türlü bulamadım. telefon iphone nereye atacağımı da bulamadım. o kadar yıl gta V ets2 mod indirip kurdum bi şu oyuna ayar yapamadım ![]()
Skini atma imkanı var mı ? Discordda varsan atarsan sevinirim
zamanı gelince onları da png yaparlar
Önizleme eklediğimiz zaman compress pek yeterli kalmıyor ve çok seçenek olacağı için indirilecek içeriğin boyutunu artırıyor. Bunun olmasını istemediğimiz için eklemedik.
Varsayalım eklediniz.Boyutu ne kadar olur.Belki eklersiniz ![]()
Öyle bir plan yok eklenir mi eklenmez mi bilemem de zannetmiyorum.
Bertan brother I have no idea if this is a bug or a modeling problem…,but I notified this error in discord and I think they did not take it into account…it is a lid that stays closed when it should be open just like the image I hope they take it into account please.
























