Truckers of Europe 3 - Screenshots



madenin dağlık alanlarını keşfetmeye tam gaz devam :smiley:

6 Beğeni

Madene de Transformatör ile girmedim demem. :grin:


7 Beğeni



Yeni aracımızı ve dorsemizi, Stuttgart şehrinden teslim aldık

4 Beğeni

arkadaşlar skinleri nerden indiriyorsunuz bir türlü bulamadım. telefon iphone nereye atacağımı da bulamadım. o kadar yıl gta V ets2 mod indirip kurdum bi şu oyuna ayar yapamadım :smiley:


6 Beğeni

Skini atma imkanı var mı ? Discordda varsan atarsan sevinirim



3 Beğeni

4 Beğeni


4 Beğeni


4 Beğeni

Sıfır Man Tgx 18.640 teslimatı alındı geçici plaka ile Stuttgart garajına götürülüyor


4 Beğeni

Aksesuarlar böyle fotoğraflı olsaydı daha iyi olurdu

zamanı gelince onları da png yaparlar

Önizleme eklediğimiz zaman compress pek yeterli kalmıyor ve çok seçenek olacağı için indirilecek içeriğin boyutunu artırıyor. Bunun olmasını istemediğimiz için eklemedik.

2 Beğeni

Varsayalım eklediniz.Boyutu ne kadar olur.Belki eklersiniz :smiley:

Öyle bir plan yok eklenir mi eklenmez mi bilemem de zannetmiyorum.

5 Beğeni


Nice😀 Düzeltilmesi lazım

3 Beğeni

Bertan brother I have no idea if this is a bug or a modeling problem…,but I notified this error in discord and I think they did not take it into account…it is a lid that stays closed when it should be open just like the image I hope they take it into account please.


1 Beğeni


4 Beğeni