7 Beğeni

5 Beğeni
İşimizin başındayız. 2. el bi Man TGA aldık rüzgarlıklar boyamada Allah nasip ederse Pazartesi günü araç genel bir bakımdan geçip boya işlemleri yapılacak. Herkese hayırlı işler… ![]()
8 Beğeni
tolga abii neredesin yav
Valla yaşamaya çalışıyorum
uzak kaldım baya forumdan, oyunlardan vs. elbet bir gün eskisi gibi olacağım merak etme.![]()

























