Transport Inc Steam'de

IMG_0938

Evet Arkadaslar 2019’da cikmasi planlanan DIGIFOX firmasi tarafindan gelistirilen oyun biz simulasyoncularin gorucusune cikacak
Ama biraz ilgiye ihtiyaci var gibi gorunuyor, bence biraz destege muhtac (diger kadersiz tasimacilik oyunlari gibi)
Ben buraya oyun ve gelistirici firma DIGIFOX ile ilgili topladigim bilgileri ve iletisim adreslerini buraya birakiyorum, Oyuna destek vermek isteyen yada Onerisi olan arkadaslar burdan ulasabilirler.

IMG_0936

Beyler Digifox firmasi Kendileri belki aranizda oynayaniniz vardir “911 Operator” oyununun gelistiricileridir. 911 oyunu cok guzeldi ozellikle tum dunya sehirlerini oyuna ekliyebilme gibi ozellikleri olmasi

IMG_0937

Bu sefer sanslarini Transport Tycoon kategorisinde denemek istemisler. Ozellikle Hasan abi basta olmak uzere tum Simulasyoncularin ustune dusen gorevi yerine getirmesini istiyor tum camiayi klavye basina davet ediyorum, bir +yorum bir +yorumdur.

Arkadaslar hersey bi yana piyasada hic surekli guncelenen transport tycoon oyunu yok (1 istisna haric) buyuk bir kitlik var. Bu tarz oyunlara destek cikalim bu oyun icin Turk Communty felan kurarsak, Turkce Yama, ve Cesitli modlar da cikartiriz bu bizi bi sure idare eder.

Steam: https://store.steampowered.com/app/936500/Transport_INC/
Gelistirici mail adresi: mailto:contact@gameops.pl

2 Likes

TransRoad USA zaten zehirlenmiş çıktı. :smiley: Transport Inc ile arasında farklar ve bu oyun basit. PlayWay gücü var diye yapılıyor.

Rig’N Roll’a kimse bir şey yapmadı ki. Oyun çıkana kadar eskidi zaten. :smiley: Asıl Headlight Criminal vardı o çıkamamıştı bile :frowning: