Thrustmaster T300 RS GT [Ana Konu]

Direksiyon setimi Thrustmaster T300 RS GT ile değiştiriyorum. Yarın geldiğinde konu düzenlenir ve izlenimler, deneyimler aktarılmaya başlanır.

T3PA 3lü pedal seti var. Ancak vites ve el freni ayarlamayadım. :smiley:

5 Beğeni

Hayırlı olsun Hasan. Güle güle kullan şimdiden.

Hayırlı uğurlu olsun :clap:t4:

direksiyon çapı kaç cm acaba. G920 güzel ama elime küçük geliyor.

realistic 11 inch/28 cm diameter racing wheel,
boyut için çok bir fark yok

o zaman thrustmaster yörüngesinden sessizce uzaklaşıyorum.

:smiley: boyut olayına bakarak geçme bence bir yerden sonra thrustmaster veya fanatec mevzusuna girmek zorunda kalıyor insan çünkü bunlar kayışlı direksiyon
direct drive elbette beni çok değiştirir ama sadece sim racing ile ilgilenmek bana göre değil :frowning:

eracingacademy’nin videoları


Hayırlı olsun güle güle kullan :slight_smile:

Bundan verelim? :smiley:

Untitled by bertan06, on Flickr

8 Beğeni

vallah şimdi bu direksiyona böyle şeyler çok daha güzel takılabiliyor yani diyorum ki @Emre54 de bilir WHY NOT? :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 Beğeni

Çıkma yok mudur ya ben de istiyorum duvara asacam :stuck_out_tongue:

Hasan Eskiden gerek yok thrustmaster a derken senide kaybettik kardeşim sponsor varsa banada ayarla fiyatlar çok yüksek.

H.o şimdiden sponsor falan mı yoksa kendi kararınızmı :thinking:

Sponsor değil. Ancak farklı bir şey olabilir yakında :slight_smile:

2 Beğeni

Güzel wrc8deyim yarına kadar tüm ayarlamaları yapalım
Vitessiz :frowning: çok eksik hissediyorum

7 Beğeni

vitesi ne kadar bu direksiyonun?

Türkiye distribütör’ü kimse sıkıştıralım. Vites’i el frenini hediye etsinler sana :slight_smile: senin kullanmamdan daha etkili bir reklam olsa olsa emir benderlioğlu eşkiya’da kullanırken felan olur :wink:

Direksiyonu 1 haftadır kullanıyorum. Bu hafta sonu deneyimleri ve neden geçtiğimi bir videoda anlatmaya çalışıcam. Yani 2 gün buna ayırayım ve bir giriş yapmış olalım istiyorum. Vites, El freni olayı şu an mümkün değil.

2 Beğeni

Vitesi sonunda aldım kendi direksiyonumu 1000 TL’ye Edirne’den bir takipçiye sattım :slight_smile: Memleketten olunca seviniyorum uğraşmıyoruz bari gelip alıyor :smiley:

@Tolgasky katkılarıyla biraz daha hızlı oldu.

Şimdi sırada Thrustmaster T-Flight Throttle var. Gaz kolunu birkaç haftaya hallederiz. Amazon.de’den alacağım :slight_smile:

Video işi yattı zaten artık iyice test edelim öyle paylaşırız. @Emre54 belki button box belki el freni yaparız :rofl:

3 Beğeni

@HasanOfke ne demek hayırlı olsun güle güle kullan :blush:

2 Beğeni