LOTUS Simulator "OMSI 3" - Ana Konu

otobüs
taşımacılık
tren
acıkdünya

#41

Abi bu oyun demo mu ya? Bu ne böyle hiçbir şey yok. Bir karede dönüp duruluyor.


#42

Videoda dediği üzere iyi hoş hayallerinin peşinden koşuyorlar ama maddi bir getiri olmak zorunda…


#43

İyi de böyle birşeye kimse para vermez ki. Bomboş bir oyun olmuş. İçini biraz daha doldursalarmış. Erken erişim diye bomboş bir oyun sstıyorlar.


#44

Erken erişim oyunu daha. Zamanla dolacak, final sürüm değil.


#45

Tamam hocam anlıyorum ama kimse para vermez boş oyuna. Paraya ihtiyaçları olduğu için yaptılar bunu ama ben bir oyuncu olarak buna şimdi para vermem.


#46

Şuan resmi olarak çıkmadığı için herkesin almasını beklemiyorlar. Gelişme aşamasında yardımcı olacak kişiler alır oynar. Mesele oyun geliştirilirken gerçek oyuncular ile test etmek.


#47

Anladım kardeşim.


#48


Birsonraki adımda ne yapmaları gerektiğini sormuşlar. :smile:
Garip istek talep önemli ama kendince yol çizilmesi lazım…


#49

Şuan herhangi bir gelişme yok mu oyunda hala aynı mı ?


#50

Otobüs modülünün ne zaman çıkacağı hakkında bilgi var mıdır?


#51

ona daha çok var sürekli tramvayla ilgili bir şeyler yapılıyor daha ortada yolcular bile yok bu yıl da lotustan istediğimiz şeyleri alamayabiliriz tramvay seviyorsanız bilemem
çok ciddi bir şey olmuyor


#52

Simülasyoncuların yüzü ne zaman gülecek :frowning:


#53

var olanlarla güzelce yetinmeyi öğrendiğinde :smiley: sdfdsfdsfdsfsf


#54

bu nedir anasını satayım


#55

Firma sıkıntı çekiyor sanırım :smiley:


#56

sıkıntı çekebilir hatta kurulu düzeni bozmaya çalışmak alternatif sunmak çok zor internet sitesi yapmıyorsun simülatör inşa ediyorsun tabii alternatifi gördüğümüzde hemen her şey hazır olacak diye bir şey yok ama güven verecek şeyler bulamıyoruz
lotus simulator elle tutulur bir şeylere sahip olana kadar iş işten geçecek zaten(genele yormayın)


#57

Münih hattı geliyor da yani öyle erken erişim yapacaklarmış ilk hattı birinci çeyrekte sonra da diğerini çıkaracaklar. Harita ve tasarım konusunda özellikle de tramvay modellerinde bir problem yok ancak yolcular nerede? Tam sürümde AI araçlar da olacakmış ancak buna daha var.


#58

En başta Otobüs eklenmesi gerekirken tramvay çok saçma zaten kitle belli herkes otobüs istiyor birde aynı oyunda her şey var daha birini adam akıllı yapamazken hepsini nasıl yapacak bilmiyorum…:confused:


#59

Son güncellemeyle 64bite geçilmiş. OMSI2’nin kusurlu yanlarını bir bir düzeltiyorlar. Yol uzun umarım planladıkları gibi olur. İnsanlar daha ne kadar OMSI2’ye katlanır ki? Bitti dediğinde bunun hazır olması lazım.


#60

LOTUS Simulator için Münih Tramvay Hattı Geliştiriliyor Erken erişimde olan simülatörün erken erişime çıkacak olan eklentisi…

yalnız bu oyunda hala otobüs yok kategorisini ne yapsak olmuyor :smiley: