Forza Horizon 4 - Ana Konu

yarış
türkçe
acıkdünya
sürüş

#306

Ben de guncellestirmeler kapali hocam ya cunku ne kadar guncelleme o kadar bela

Bu arada benim sorun oalcak girdigin etkinliklerde klup uyleeri de yarisda var onceden girmis simdi burda ki sieamalar yani sureler sizin gercek yaptiginiz sureler mi


#307

Benzer sorunları bende yaşıyorum. Microsoft store ve xbox uygulaması inanılmaz sorunlu. İlginç bir şekilde microsoft buralara el atmıyor. İnternette sadece bi bağlantı sorunundan yakınan yüzlerce insan var.


#308

@HasanOfke Araç motor toplama videosu ne zaman gelecek uzun sürecek mi la


#309

konsolun dualshock v4ünü bekliyorum :smiley:


#310

Menüden car pass sekmesine gelin araçların üzerine tıklayın garaja ekleyin


#311

Bugün iki video yayınlıcam. Biri Gamepass olayını anlattım biraz da oynadım. Diğerinde BMW M5 topluyorum. Sonraki videoda yine istediğinizi bir aracı bütçe belirleyip toplarım. Son videoda Unlumansur eşlik etti.


#312

@TheSword bizde seninle edinburgh un tozunu attirmistik lütfen yani :smiley::smiley:


#313

Özellikle o xbox hesaplarınızı paylaştığınız ve eklediğiniz kişiler cins cins gruplara davet edip izinsiz ekliyorlar haberiniz olsun @HasanOfke Videoyu da bekliyorum


#314

bana olmadı ama yapacak bir şey yok :smiley: kulübe başvuruyla da alırız ama forza oynayan adamdan zarar gelmez sonuçta


#315

#316

Hasan’s Garage sunar…


#318

Bu AI araçların kaybolma sorunu size de sık sık oluyor mu?


#319

bende kaybolma olmadı sadece 2 saat sonra sagolsun oyundan atıyor her seferınden hıc aksatmıyor 2 saat oldumu atıyor ısınma falan da yok bende onu cozemedım…


#320

arkadaslar garajdakı aracları ıllkaı muzayede demi satmamız lazım yanı dırek satıs olayı yokmu para bıttı :smiley:


#321

Bence birbirizimin araclarini orada listeleyip alabiliriz


#322

Bende 2-3 defa denk geldim o olaya . Etkinlikten çıkıp horizon life’a bağlanırken olmuştu


#323

Bence de para kasan arkadaslar varsa bir el atsin :)))


#324

demoyu indirip deneyeyim ekran kartsiz oynatirsa alabilirim.

Oyunu indirdim ve oynadim, en dusuk ayarlarda normal bir sekilde oynaniyor. Projectcar bana kalirsa daha iyi. iyiliktenkastim gorsellik kisiye gore degisiyor benim demek istedigim ayarlar ve oynanabilirlik.


#325

300liraya kıyamayacam ben anca ets2 passat modu :joy:


#326

Şu son 2 gündür çıkan glitchlerden sonra oyunun epey tadı kaçtı herkeste en az 60-70m, levellerde platin 100-200 acilen patch gelmesi lazım…