steam kapatin yeniden acin oyun aciliyo
uyuyo bunlar en iyisi yatak bizde:joy:
önsipariş verenlere gelen şeyi dlc olarak satacaklar
başarımlarda eklendi şimdi
Sonunda çıktı öylemi
Hadi herkese hayırlı olsun. Çamurlu ve gübre kokulu günler bizi bekliyor.
İlk gün güncellemesi bugün yayınlanacak. Şu an gelişmiş bağlantı yok direkt son oynadığım sürüm ile çıkmış. Yanlış… her neyse oyun çıktı ![]()
Farming Simulator 19 Çıktı!
2 yıllık bekleyişin ardından grafik motorunun yenilendiği Farming Simulator 19 yayınlandı.
https://www.simulasyonturk.com/farming-simulator-19-cikti/
@ilaveDingil Direksiyon seti ile kullanım ayarları ile ilgili video yayın yapar mısın? Logitech G29 setimin direksiyonu çok sert ve dçnüşleri yapamıyorum. Pedallar aktif ama direksiyon olmadı.
şu an güncelleme çıkmadı ve ayar yok hala aynı
Cevap için teşekkürler. Direksiyon baya sert döndürülüyor. Ets2 gibi ayarlanabilir duruma gelirse tadından yenmez. ![]()
Arkadaşlar sıfırdan başladığımız da tarla nasıl satın alıyoruz ? Tarlaların üzerine geliyorum sadece tarla bilgisi yazıyor.
ESC’ye gelip satın alacaksın. X’e basıp arazileri alabiliyorsun o ekran çıkıyor.
Cevap için teşekkür ederim, sıfırdan başlamak daha gerçekci, zorlayıcı ve eğlenceli olucak gibi duruyor ![]()
Farming Simulator 19 çıktı! SimülasyonTÜRK Kasabası kuruldu. Felsbrunn Avrupa haritasındaki OraletBirlik çiftliğinde tarlaya dip patlatan ile dalıyoruz. Tarla verimini arttırmak için yapmanız gerekenleri de konuşuyoruz.
sivaslı kardeşim sende ps4 den oynuyorsun galiba multi player oynamak istermisin. ama akşamları?
Olur kardeş oynarız
Arkadaşlar Gübrelemeyi ürünü ekdikten sonra mı yapmalıyız ? Yoksa ürünlerin biraz büyümesini beklememiz lazım mı ?
Arkadaşlar oyunu sizce klavye ile mi yoksa oyun kolu mu ile oynamalıyım?