Farming Simulator 19 - Ana Konu

çiftçiliksimülasyon
tarım
türkçe
realistik

#554

niye video paylaşıyorsun ki oynanış görüntüsü yok türkçe değil vs.? yukarıda görüntü varken…


#555

Eyvallah şimdi oldu. :sunglasses:


#556

Aynı anda paylaşmışız herhalde ben paylaşırken baktım başka biri paylaşmış mı diye, yoktu, sen diyince gördüm, bilmiyordum bilseydim paylaşmazdım silemiyorum da cevabı :slight_smile:


#557

New Hollanda t7 serisi yokmu yani


#558

Orasını bilmem ama daha gelicek new holland, coming soon yazıyor :slight_smile:


#559

New holland traktörlerin altında eklenecektir yazıyor


#560

evt zaten ben yukledim aradan 1 dk gecmedi sayfayi yeniledim sen video atmişsin


#561

Bu oyun okadar edermi görcez :smiley:


#562

oyun o kadar edermi kelimeleri bitmedi '‘35 lira’'lık oyun işte 2012 deki kurda olsaydık 50 lira gibi bir fiyatı olurdu sanırım bizim için. geliştirme olayı neredeyse hiç olsada en kapsamlı ekipmanlı mod destekli mp si olan çiftlik oyunu


#563

İşte aynı anda atmışız :slight_smile: zaten Hasan abi demese haberim olmuyacaktı :smiley: bi an şaşırdım ne diyor bu Hasan abi diye, yanlış anlama Hasan abi haa :smiley: Hasan abiye verdiğim cevabı 5-6 sefer düzenledim en iyi nasıl açıklayabilirim diye :smiley:


#564

Her açıklamadan sonraki emojiler baya garip durmuş


#565

Evet biraz öyle oldu :smiley: yanlış anlaşılmasın diye gülerek söylediğimi belli etmek için öyle yaptım


#566

fs19un çıkması lazımdı yaaaa çeltik hasadı bile başladı

https://www.aa.com.tr/tr/pg/foto-galeri/celtik-diyarinda-hasat-devam-ediyor/0/653339

fs17nin o boğucu grafiklerine giresim gelmiyor çeltik olmasa bile eskiden ilk oyunlarda harman vakti ben de oynamaya başlıyordum :smiley: şimdi tadı tuzu yok


#567

Fs 19 da bayacak merak etme eğer belli başlı modlar uyarlanmazsa veya oyun dahil şekilde çıkmazsa (vites, morerealistic engine ve digeri… aklıma gelmeyen bir kac mod daha var.) 2 ay sonra zaten yüzüne pek bakanda kalmaz… bir toprak dokusunu geliştirmek 2013 ü geçtik hadi 2015 olmadı 2017 yok 2019 da birşeyler olmalıydı yok…(anız hasat sonu bitki köklerii bilee aynı bi tekstür mü ne de değistirmek zormu) yeni oyunu alacaklar grafik için alacak ilerisi gerisi yok benim için sen veya arkadaşlar ne düşünür bilmem…


#568

1 gönderi var olan bir konu içinde birleştirildi: Farming Simulator 19 “Araçlar, Ekipmanlar”


#569

Türkiye’nin Farming Simulator’da yer alması mümkün değil ki yok öyle bir dünya yani yok yok yok yok yok yok yok yok yok herhangi bir simülatöre girmesi bile mucize olur sonra kaldırılır…


#570

KOMATSU için güzel bir tanıtım filmi yayınlandı oyun içi görüntüler de var.


#571

Anca araç yapsınlar başka işe yaradıkları yok


#572

Mükemmel ya az kaldı sabırsızlıkla bekliyorum


#573

Farming Simulator 19’un yeni videosunda pamuk ekimi, ilaçlaması, üretimi ve hasadı ile birlikte sevkiyat süreçleri gibi tüm olay baştan sona gösteriliyor.

pamukları yükleme olayı gerçekte olduğu gibi :slight_smile:
o zaman Adanalı @OnurOzgunay beyden pamuk ağalı bekliyoruz :smiley: