Euro Truck Simulator 2 - 1.32 Güncellemesi [Ana Konu]

ets2
taşımacılık
acıkdünya
sürüş

#596

haklısın bencede olmalı aslında var ekonomik suruş vb. seyler ama onu bi tuşa atasak guzel olur


#597

spotify eklentisi gelince interaktif yaparlar belki


#598

bir an önce betanın bitmesini bekliyorum. Yenilenecek promods haritasında kendi dorsemle yük alıp bırakmak için. tek kullanacağım harita promods olacak belki üzerine rusya map i de eklerim


#599

iki haftadır hatta üç haftadır beta bitmedimi vaybe tatile gittim geldim hala aynı neyse krone ve diğer markanın doseleri keşke gelde en azından bir model versinler yeter :smiley:


#600

Ama koyması lazım koymamış saçmalık orda zaten göstergeler pek benzememiş gibi


#601

güncelleme geldi 331 mb

1.32.2.32
open beta

  • Added tutorial and utilization graph description tooltip to trailer manager.
  • Fixed game sounds being played when the assistant window is open.
  • Fixed formatting of text in cargo market screen to prevent localization from being clipped.
  • Added support for multiple cargo models. (data_path in cargo_model_match is now an array)
  • Added support for cargo-type based achievements.
  • Player is no longer able to relocate trailers they are currently using.
  • Fixed COG of the trailers when no cargo is loaded.
  • Fixed bug causing single trailers to jitter.
  • Fixed delivery window being super long for cargo market jobs.
  • Fixed bug that prevented used from using the same keys back when rebinding assistant action binds.
  • Fixed trailer being teleported to HQ when doing economy reset, from now on the trailer will be moved to its garage prefab.
  • Fixed trailer COG after changing its chassis and/or body in the configurator.

#602

Bunun turkcesi ne yani


#603

bunumu diyorsun jantları boyama jant değiştirme


#607

Yo abi hani bitane cikmisti ya yeni

Jant kapagi ve renk veriyodu gorev yaptiginda onun dlcsi cikmisti

Ama buldum saol 2018 de cikmisti o yaa 2017 2. Subat yaziyo

Bunun turkcesi ne ki


edit: flood düzeltmesi. Türkçeye dikkat. SFK


#608

Bunu nasinyaptinki bne de dedim fazla yazdim diye ban felan yicem


#609

ban yenilecek bir durum yok, keyfinize bakın.


#610

Tirda 2 kamerasinda bakis acisina gore ses degismis cok kotu oldu bari on taraftan baktigimizda yakinlasirken ses artsa valla kulagim patliyo sagdan soldan geiyo ses


#611

Arkadaslar 1.32 gelmedn once yazida kendi dorsemize tirdaki plakayi yazocaktik ne oldu o iş


#612

Yazacaklarını tek mesaj içinde ve düzgün türkçe ile yazmaya özen gösterirsen ban yemezsin diye düşünüyorum.


#613

Arkadaşlar Yeni güncellemeden sonra direksiyonda sıkıntı var ayarlarıda kontrol ettim herşey normal görünüyor ama direksiyon hep sola doğru bükülmüş şekilde. Bu sorundan başına gelen var mı?


#614

son güncellemeden sonra girdim ama öyle bir şey yoktu tekrar bakarım


#615

Hasan abi bendede dorse aldigimda sonra park ediyosun ya onu şoferlerimden birisi almis bende kullan yaziyodu bastigda surekli yanit vermiyo hatasi cikio 1.32 de ilk hatam bu


#616

bekleyeceksiniz bitsin ondan sonra büyük güncellemelerin olayı budur


#617

Aynn bende az once dorseyi kitledim kendime ozel yaptim saati 3 gun ileri aldim oyle duzeldi bide bu beta bitmesi 1 ayda oluyor ya bence 1 ayi gecer baya.cunku 2 mi 3 mu ne duzeltme guncellemesi geldi hâla dorse tekerlekleri ayni paintem alip koymus gibi duruyo imsallah cabucak beta biter


#618

Dorsenin devrilme sorunu soğuttu vallah dorse dengesi ortadayken bile 30la dönünce devrilme tehlikesi yaşıyorsun
dorsenın kasası ile dingillerin arasındaki süspansiyon görüntü olarak çok güzel ama daha bitmemiş belli
rigidlerin problemi de bu kapsamlı fizik geliştirmeleri göreceğiz yakın zamanda :slight_smile: