Geçen yıl gösterilen tandemlerde yok oldu yenı peterebildde yok oldu bu sene billur geçiyorlarlar
artık 4 senede bu iki araç için bekleriz. o sırada makyajlı mp6 çıkar.
her şeye takılma bu kadar
https://www.youtube.com/shorts/Epv7pgFMMY4
Coaches, Mercedes, Scania gibi DLCleri 2026 ya yetiştirmeye çalışan SCS
Cad verileri değilde fabrika model sağlıyor olma ihtimali var. Detaylı incelediğimde bazı yerlerin fernbus modeliyle aynı olduğunu düşünüyorum. Çünkü zamanında edindiğim tecrübeyle MAN’ın resmi sitesindeki render görüntülerindeki bir kaç eksik yer Fernbus modelinde aynı gözüküyordu. Firma aynı politikadan ilerliyorsa model sağlamış olabilir
Alçak kabin Actros. MP3’ten sonra oyuna eklemediler şu kabini.
@SiSL Aksaray’a kadar bekletme abi
Hoca büyük resmi gördü tabi ya şimdi anladım bunlar Mercedesleri Güçlü 100 etiketi ile Mercedes-Benz Türk Aksaray Kamyon Fabrikasından çıkaracaklar nasıl aklımıza gelmedi.
Deme deme atma zehirli oku
cidden o kadar bekletmezler umarım .
Şaşırmam Mercedes konusu baya uzadı ![]()
Beyler bu başlığı güncel olarak pek takip edemedim. O yüzden bunca mesajın arasında konusu geçtiyse bilemediğimden kusura bakmayın lütfen. Bu mp5 ve mp6’nın durumu nedir ? Lisans problemi mi var ? Neden bu iki aracın gelmediği konusunda bir bilgisi olan var mı ?
Mercedes, ilkte MP5’in lisansı verip yapılmasını istedi ancak daha sonra Actros L satışa çıktığında şirket Actros L’in önce yapılıp daha sonra MP5’in yapılmasını istedi. Böylelikle, MP5’in çıkışı 2027’ye sarktı, MP4 Rework ise ondan sonraya kaldı.
Anladım teşekkürler hocam cevap için. Şuan haberleri de takip edebildigim kadariyla mercedes’in bu cekici modelleri kısa vadede oyuna eklenmeyecek gibi gözüküyor.
Sayın Selçuk bey açar mısınız efendim kapıyı neyi ima ettiğinizi bizlere söyler misiniz?
Daha çoook beklersiniz mi acaba off .
yanlış başlıkta olabiliriz, galiba Anadolu turu başladı malum Haziran ayı ets2nin takvimi
Hocam herşey olabilir fakat bu konununda tadı tuzu kalmadı kabak tadı vermeye başladı.