ETS2 - Mercedes-Benz New Actros (Ana Konu)

Geçen yıl gösterilen tandemlerde yok oldu yenı peterebildde yok oldu bu sene billur geçiyorlarlar

3 Beğeni

artık 4 senede bu iki araç için bekleriz. o sırada makyajlı mp6 çıkar.

2 Beğeni

her şeye takılma bu kadar

https://www.youtube.com/shorts/Epv7pgFMMY4

Coaches, Mercedes, Scania gibi DLCleri 2026 ya yetiştirmeye çalışan SCS

3 Beğeni

Cad verileri değilde fabrika model sağlıyor olma ihtimali var. Detaylı incelediğimde bazı yerlerin fernbus modeliyle aynı olduğunu düşünüyorum. Çünkü zamanında edindiğim tecrübeyle MAN’ın resmi sitesindeki render görüntülerindeki bir kaç eksik yer Fernbus modelinde aynı gözüküyordu. Firma aynı politikadan ilerliyorsa model sağlamış olabilir

3 Beğeni

https://www.instagram.com/p/DUJAv8gCr0b/?igsh=NG84eHZ6N2owMmNj

Alçak kabin Actros. MP3’ten sonra oyuna eklemediler şu kabini.

1 Beğeni

@SiSL Aksaray’a kadar bekletme abi

22 Beğeni

Hoca büyük resmi gördü tabi ya şimdi anladım bunlar Mercedesleri Güçlü 100 etiketi ile Mercedes-Benz Türk Aksaray Kamyon Fabrikasından çıkaracaklar nasıl aklımıza gelmedi.

7 Beğeni

Deme deme atma zehirli oku :smiley: cidden o kadar bekletmezler umarım .

Şaşırmam Mercedes konusu baya uzadı :smiling_face_with_tear:

Beyler bu başlığı güncel olarak pek takip edemedim. O yüzden bunca mesajın arasında konusu geçtiyse bilemediğimden kusura bakmayın lütfen. Bu mp5 ve mp6’nın durumu nedir ? Lisans problemi mi var ? Neden bu iki aracın gelmediği konusunda bir bilgisi olan var mı ?

Mercedes, ilkte MP5’in lisansı verip yapılmasını istedi ancak daha sonra Actros L satışa çıktığında şirket Actros L’in önce yapılıp daha sonra MP5’in yapılmasını istedi. Böylelikle, MP5’in çıkışı 2027’ye sarktı, MP4 Rework ise ondan sonraya kaldı.

2 Beğeni

Anladım teşekkürler hocam cevap için. Şuan haberleri de takip edebildigim kadariyla mercedes’in bu cekici modelleri kısa vadede oyuna eklenmeyecek gibi gözüküyor.

https://x.com/i/status/2061594373255483517

2 Beğeni

Sayın Selçuk bey açar mısınız efendim kapıyı neyi ima ettiğinizi bizlere söyler misiniz?

7 Beğeni

Daha çoook beklersiniz mi acaba off .

yanlış başlıkta olabiliriz, galiba Anadolu turu başladı malum Haziran ayı ets2nin takvimi

Hocam herşey olabilir fakat bu konununda tadı tuzu kalmadı kabak tadı vermeye başladı.

2 Beğeni