ETS 2 Screenshots (Hikayeli)


#1769

O yolu ezbere biliyorum ben karıştırmıyorum


#1770

Ekran görüntülerini tek mesaj içinde yollamayı denemelisin dostum :+1:


#1771

Klima varmı hocam :smiley:


#1772

olmaz mı hocam yalnız yunan devleti tv ve prizlere izin vermiyor.


#1773

Vay çakallar sende jenaratör getirt :smiley: doğu yazdım inşallah


#1774

Hobaa bu damı gelicekti başımıza. neyse neyse son anda kurtardık

öndeki adam intihar edicekti yolcular ve muavinle zor tuttuk.


#1775

Dorsem ve ben :heart_eyes:


#1776

Bu versiyon 1.32.2.30s’mi?


#1777

Yüklüyoruz…


#1778

Oyuncuları Çekim alanına getirdik


#1779

Her Sefer Sonu Yeni Poz.


BM Logistics International Transport Services
#1780

Yeni şirketin boyası için görüşmelere başladım yakında tırve özel dorsem için düşünüyorum


#1781

bızım sırket degıl galıba :smiley: sıgortan hala bızde hatırlatırım bak :slight_smile:


#1782

tam olarak bm den bahsediyordum :smiley: bizde söz senettir net :smiley: (1.32 :wink: :slight_smile: )


#1783

eyvallah hocam :smiley:


#1784

kızımla cıktık yola


#1785

An itibariyle şirketteki arkadaşlarımızla konuştuk. Şirkete yeni bir araç almayı planlıyorduk Man Euro 6 çok uygundu Satın aldık ilk aracı modifiye ettik. sonra diğer Euro 6 lara geçicez inşallah.

Not : Fotoğraf Bölümü Buga Girdi Bende F10 la çektim.


#1786

Boya işlerinde tasarım aşamasındayım. Bayağı paslanmışım bu konuda, ne düzgün bi’ tasarım ne de düzgün bi’ fikir geliyor aklıma. Bi’ de yeni değişen paintjob sistemine eğilmem lazım biraz. Son olarak böyle bir şey çıktı.

Sizce;

  • Geliştirilebilir mi
  • Tekrar mı deniyeyim

0 oylayanlar


#1787

Yapılan projeler çalışmalar daima gelişmeye acıktır o yüzden durma :slight_smile:


#1788

1.32 de scanıa aracın def ıcerıgını degıstırdıler aslında daha ıyı oldu ama eskısıne nazaran farklı tabı ondan dolayıda yan etekler aynalar falan tutmuyor farklı seyler cıkıyor…
burada arkadas nasıl yapılacagını anlatmıstı ornek dosyada var zaten baktıgınızda halledersınız

https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=247834