Dünya'dan Güncel ve Nostaljik Ulaşım Fotoğrafları 📸

Kabus bu! Bence bizim pazara gelmez çünkü AB pazarı ile genelde ürün gamı olarak aynıyız (AB’de Axor, Actross ve Atego satılırken bizde de vardı şimdi Axor isim değiştirip Arocs oldu. Bu arada Econic aktif olarak bizde yok yani alan yok o yüzden) ve araçta Axor kabini ile Arocs tamponu birleştirilmiş

2 Beğeni

Hollanda’nın en güzel kamyonun seçildiği festival pazar günü bitti. Birinci seçilen kamyon “R. Van Der Wijst Transport”, ikinci “Weeda Transport” ve üçüncü “S. Verbeek” oldu.

10 Beğeni

Üçü de Scania. Kalite tesadüf değildir. :pinched_fingers:t2:

2 Beğeni

şu yapılan boya işçiliği vb… işlerinde çok iyiler…

1 Beğeni

5 Beğeni

9 Beğeni

Kraliçe 🪽

5 Beğeni

Atatürk Havalimanı’na inerken efsaneydi bunlar, Florya’da çok güzel bir atmosfer oluyordu

2 Beğeni

Maalesef çok iyi çekemedim :grin:

Taoyuan Havalimanı Evergreen hangarında bakım gören bir Boeing Dreamliner

1 Beğeni



Yeni FMAX yollarda :+1:

10 Beğeni

Imgur

8 Beğeni


Gözümüz alışmaya başladı artık ya

2 Beğeni

edirne yok mu birader sizde

1 Beğeni

Edirne şuanlık yok.

Çünkü oraya gelip sefer ağı düzenlemek yerine var olan sıralarda sefer sayısını arttırmak daha mantıklı bir seçim…

Ama olmayacak anlamına gelmiyor. :wink:

hep mazeret hep mazeret

2 Beğeni
2 Beğeni

Snowymoon+Reshade+PNG+ABS+ESP+ASR… :upside_down_face:

18 Beğeni

+pbr material :sweat_smile: :pinched_fingers:

3 Beğeni

dotec abimizide unutmayalım Onur abi :smiley:

2 Beğeni