Arkadaşlar Construction 2015 Oynayan varsa birlikte oynayabiliriz. Tabi kaldıysa ![]()
ben varım yaş kaç çok fark olursa gelemeyebilirim ![]()
17 ama micim yok
1 Beğeni
Yazışarak oynayacaksak sorun yok
haftasonları rahat girerim ozellikle cumartesi 12:00 - 14:00 a kadar