Metamatik zayıf bencede tarih konusunu denemedim ama sorduğum soruların genelini doğru bildi. Bir tane şarkıcının doğum tarihi hariç
Belkide kullanıcılar düzeldiyor. Yapay zekanın olayı budur. Yanlış cevap verirse sen o değil cevabı bu dersen onu kaydeder. En azından bildiğim kadarıyla o.
ığdır ilimiz hangi harf ile başlar sorusuna M harfiyle başlıyor diyen
burdur ilimizde kaç tane A harfi var sorusuna 4 tane var cevabı veren
1+1=? cevabı nedir sousuna 31 cevabı veren
Türkiye’nin başkenti olan ilimiz hangisidir sorusuna paris diyen yerli zekadan ne bekliyorsunuz. yapay zeka değil yapay gerizeka
Hepsini denedim sadece Türkiye’nin başkenti olan ilimiz hangisidir sorusu doğru cevabı verdi. Paris yerine Ankara dedi. Daha yolu var bu yapay zekanın.
Açıkçası teknik kısmına gelirsek bu model, 7 milyar parametre boyutuna sahip bir model. Bizim günlük hayatta kullandığımız ChatGPT ise yüzlerce milyar hatta belki de 1 trilyon parametre boyutuna sahip. Ek olarak bağlam penceresi de yine çok düşük. Sıfırdan yapıldığı denilen küçük bir model için şahsen ben fena olmayan bir başlangıç görüyorum ama ileride daha iyi olmalı. Ayrıca kendi boyutunda da en iyisi değil.
Karşılaştırma konusunda ise Qwen 3 8B gibi modeller tercih edilmeli.
Abiler birşey sormak istiyorum. Steam’den bir oyunu aldıktan 11 gün sonra iade etmek için talepte bulundum. Onay süreci de diyelim ki 14 günü geçirdi. İadem iptal olur mu? Hiç oynamadığım oyunlar kendileri.
11 gun icinde iade edebilirsiniz. 2 saat oynama suresini doldurmamis olmak sarti gecerli. iade gerekcesinde beklentimi karsilamadi falan dersin
İade talebinde bulundum zaten. Yanlışlıkla aldım dedim.
ben olsam yanlislikla aldim talebini kabul etmem ![]()
yapay zekanın öğrenmesi geliştirilirken tc’de çok ucuza eleman çalıştırdı peki tc ne yaptı? o elemanlara maaşı kadar vergi çıkarttı.
Ekşi Sözlük’te görsel içeren girdilere bakıyorum da, felaket bu Kumru. İzmir’in ilk harfinin İz olduğunu iddia edip iz bir harftir demiş mesela.
Kabul etmişler
Kumruya “Bir otobüs almak istiyorum. Sence MAN TGX mi alayım yoksa Mercedes Actros mu ?” diye sordum açıklama yaptı. İkiside kamyon derince ikiside kamyon MAN TGX ve Mercedes Actros otobüs dedi.
Kablonet bakım yapacak zamanı buldu. Bağlantım gitti.
Genel ahlak ne lan? Türkiye yasa konusunda ne zaman bu gibi yuvarlak ifadelerden kurtulacak merak ediyorum. “Kamu düzeni” gibi ne anlattığı belirsiz ifadeler yetmedi bir de bu genel ahlak mı çıktı başımıza arkadaş? Net olmak, biraz daha detay vermek zor değil ama amaç belli işte: Bu belirsiz kavramları kendine göre eğip bükerek ceza uydurmak. Bu kavram karmaşası konusunda FluTV’de anayasa hukuku alanında bilgili Prof. Dr. Süheyl Batum’un da eleştirileri vardı. “TC Anayasaları” serisini herkesin izlemesini öneririm.
Bir de 3 aydan 2 yıla bilmem ne gibi saçma sapan ceza aralıkları var. Yok 1 günden 15 yıla falan da olsun. (!) Kimse de demiyor ki aga bu ne.
Oluyor mu böyle ya? büyük kanallar ajansa bağlı olduğu için aynı içerikleri çıkartıyorlar, bizi öttürmesinler? ayrıca madem öyle bu arkadaş niye 3-5 kanal kopyalayıp yoluna bakmak yerine güya eğitim videosu çekiyor.
eğitim satmak, sattırmak zaten ponzi yapı demek.
günün sonunda anlamlı, gerçek, doğru bir şey yapmak ve onunla ortaya çıkmak istersin. ben şimdi niye gameplay videosu çekeyim? hayatıma şu noktada zarardan başka bir şey getirmez. ergenken güzel böyle şeyler. ya da kurulu düzende pasif gelir mevzusu ama deidğim gibi günün sonunda herkes farklı hayat yaşıyor.
bana kalsa edirne’ye gelen herkesi haraça bağlamak isterim. ![]()
Haniiiii haniiii ![]()




