ATS - Yeni Volvo VNL (ana konu)

Bu aracı alınca manevralarda birden direksiyon kafsına göre takılmaya başladı.

yeni volvo vnl de kasma oluyor sanki sizdede varmı? amd rx6700 10 gb ekran kartı ve amd ryzen 5 5600x işlemcim var 32 gb ram

Bende herhangi fps düşmesi olmadı. AFMF2.1 i kullanıyor musun? Hem ATS de hem ETS2 de çok işe yarıyor çünkü.

ne ise yarıyorki

kalifornayanın bazı bölgelerinde sanki fps düsüyor