Bu aracı alınca manevralarda birden direksiyon kafsına göre takılmaya başladı.
yeni volvo vnl de kasma oluyor sanki sizdede varmı? amd rx6700 10 gb ekran kartı ve amd ryzen 5 5600x işlemcim var 32 gb ram
Bende herhangi fps düşmesi olmadı. AFMF2.1 i kullanıyor musun? Hem ATS de hem ETS2 de çok işe yarıyor çünkü.
ne ise yarıyorki
kalifornayanın bazı bölgelerinde sanki fps düsüyor