Dinaik yük özelliği kaldırıldı mı? Odun yükleyeceğim ama animasyon olmuyor
Yükleme vinci olmayan şirketlerde animasyonsuz yüklüyor eskisi gibi.
önceden sürüş sırasında aracın burun kısmı sallanıyordu… az biraz bir sürüş hissiyatı katıyordu… şu an ne yapsam olmuyor…
indiana diyorlar, mantıklı.
Nascar araçlarının senfonisi var ve Nascar Indianapolis’te dolayısıyla Indiana olması çok doğal. Umarım bu tırlarla Nascar pistine girebiliriz veya yarış takımlarının alana transferini yaparız.
Arkadaşlar bende oyuna reshade kurdum quint ssr açtım biraz ayarlarla oynadım normal harita ile oynama ayarı var navigasyon ve biraz çevreyi değiştiriyor ayardan kapatabiliyorum
Scs software grafikleri umrumda değil bu reshade’den sonra
ATS’ye DLC’ler daha duyurulur eyvallahta ETS 2 de Anatolia’dan sonra nereye gidecek bu adamlar acaba ? Anadolu’nun geri kalanına mı yoksa çılgınlık yapıp ukrayna afrika kafkaslar falan mı ?
bi ara yarış için kullanılan tırları taşıyorduk etkinlik olarak o tarz bi şeyi ana oyuna getirseler güzel olurdu. lisanslı veya lisanssız olarak nascar araçlarını taşıyabiliriz.
O en sevdiğim etkinliklerden birisiydi.




