https://steamdb.info/app/4626270/info/
Yeni bir DLC daha eklenmiş.
https://steamdb.info/app/4626270/info/
Yeni bir DLC daha eklenmiş.
ATS’de bilinmeyen DLC şovu var. ETS 2 üvey evlat oldu.
An itibarıyla,
biri kesin volvodur
ETS2’ deki Paint job olabilir mi ?
ETS2 de ki bilinmeyen DLC 5 Nisan 2023 de eklenmiş. 3 yıllık paintjob olmaz ama onun yerine acaba Rigid olabilir mi diye düşünmüyor değilim. Sonuçta birkaç yıldır gündemlerinde olan bir konuydu diye hatırlıyorum yayında öyle mi demişlerdi ne.
Rigidler otobüslerden sonra gelir diye düşünüyorum otobüsler ile birlikte gelecek olan çoklu yere yolcu indirme sistemi sonrasında kamyona ayrı römorka ayrı yük olayını sabırsızlıkla bekliyorum
E yani her ne kadar her araca Rigid gelmesede olabildiğince çok rigid getirmeye çalışacaklardır özellikle yeni araçlara. Fizik yük dolly ile dorse çekme ve rigid üstüne lisanslı dorseler falan iş uzun.
Bence çoğu tır…
Mercedestir hocam zaten 2022-2023 yayınında gözükmemiş miydi ilk olarak, zaten söylenen ve gekmeyen tek tır heralde oydu (mp5-mp6)
Yeni Volvo VNL Geliyor
Sonunda. Hayırlı olsun.
Yalnız, bu tırın oyuna geleceği sonradan duyuruldu fakat ondan önce duyurulan tırlar acaba hangi aşamada, yoksa bazıları iptal mi oldu? Şirketler tarafından bazı nedenlerden dolayı bekletiliyor mu?
Open Beta çıkalı 2 hafta olmuş. Yarın sabah 1.59 Tam Sürüm, akşam ise yayından sonra yeni VNL çıkabilir.
mack pioneerden de haber yok hala…
VNL gelecek diye oynamayı bıraktım, geldiğinde Route 66 için yenilenen yerleri dolaşırım Louisiana’yı bitiririm. Yeni modelde iç dizayn ve göstergeler FH 6’ya çok yakın önceki modele kıyasla o yüzden hissiyat benzer. Oyundaki 2018 VNL’de güzel ama gösterge paneli karmakarışık geliyor bana. Mack Pioneer’da kardeş modeli VNL’in. Daha yapım aşaması sürüyor, yılbaşındaki görüntülerde iç modeli yoktu. Oda hem iç hem dış olarak gayet güzel geldiğinde kullanırım.
SCS: ‘‘Göndermiş olduğunuz modelin yapım aşamasını tamamladık, modeli oyuna aktarmaya hazırız.’’
Şirket: ‘‘Size en yakın zamanda cevap vereceğiz, iletişim halinde kalalım.’’
SCS: ‘’…‘’
Bence mack 1 sene sonra anca gelir
Hoş ama ufak detaylar…