scs forumda da denilmiş, ya kasten yaptılar ya da eyalet imgeleri altındaki WoP dewamke iken gözden kaçtı. 3 eyaletin alayının gösterilmesi editör hatası diyen de var. ATS topluluğu şokta ama
GTA 5’te otobanda bir kaç yerde var bunlardan aracı ortalıyorum üstlerinden geçiyorum. Çok zevkli oluyor Ayrıca gişe ve sınır kapılarındaki bariyerlerde aynı. Normalde kırılması gereken şey araca hasar veriyor.
bu scs ne yapmaya çalışıyo anlamak güç hele bi duyurduklarını çıkarda sonra yenilerini duyurursun amk duyurupta çıkarmadığı aşağı yukarı 10 tane dlc var map harici. Şimdi duyurmanın anlamı ne maks 1 hafta sonra unutuluyor zaten hala 2 sene önce duyurduğu dlc yi çıkarmadılar ets tarafına
bende sırası bile karıştı louisiana mı geliyor iowa mı geliyor diye illinois yeni duyuruldu en son o gelir de çorba oldu 6 ayda bir 5-6 dolar para vermekten
@OzerCebeci link atamadan duramıyor her gün pusuya yatıyor link paylaşmak için sjsjsj attığım halde linki attı ben pes ettim siliyorum blog linkimi. Paşa hazretleri attı zaten.
Olabilir valla önce düzlükleri çıkarırlar belki bu sene 2 tane dlc gelir bir tane yazın bir tane sonbaharda. Dakota galiba dağlık bir alandı bunları çok uğraştırır dakota belki seneye yazın yada sonbahara doğru çıkartırlar 3.ncu dlcyi de ilkbaharda yada kışın salarlar
ama 1.5 sene sonra çıkacak dlcyi niye şimdi duyuruyorsun ki onu anlamıyorum ne gerek var ne anlamı var