A new ATS build 1.39.0.78 is available in experimental_public_beta and public_beta on Steam.
0130198 - Nevada - SR 225 - Hole
0130205 - Idaho - SR 51 - Badly palced power lines
0130203 - daho - SR 51 - Drowned fence
0130208 - Idaho - SR 51 - Disappearing hill
0122614 - Idaho - SR-225 - hole in map
0125281 - Idaho - SH 51 - Holes
0123482 - Idaho - SR 51 - Misplaced wires
0129278 - Idaho - SR 51 - Object above ground
0130201 - Idaho - SR 51 - Drowned fence
0122036 - Nevada - near Elko - add invisible wall
0131145 - f350_heavy_duty - missing light illumination effect
0131032 - model/building/house/suburb_house_05 - color change with LOD
altunsoy07:
0130198 - Nevada - SR 225 - Hole
0130205 - Idaho - SR 51 - Badly palced power lines
0130203 - daho - SR 51 - Drowned fence
0130208 - Idaho - SR 51 - Disappearing hill
0122614 - Idaho - SR-225 - hole in map
0125281 - Idaho - SH 51 - Holes
0123482 - Idaho - SR 51 - Misplaced wires
0129278 - Idaho - SR 51 - Object above ground
0130201 - Idaho - SR 51 - Drowned fence
0122036 - Nevada - near Elko - add invisible wall
0131145 - f350_heavy_duty - missing light illumination effect
0131032 - model/building/house/suburb_house_05 - color change with LOD
SR 225 VE SH51 de gezinmiş anlaşılan . baya feedback var.
twin falls içinde sonsuza uzayan siyah kule rapor ettim hala yok
Aynen baya feedback yapıldı da, senin hata bende yok
Araçlar idaho da tren rayının içine giriyor tekerleri onuda düzeltmediler hala.
ouzqan
Ekim 30, 2020, 9:54ös
#121
A new ATS build 1.39.0.101 is available in public_beta on Steam.
dlc_westernstar_49x: Renamed traffic_storage_custom to traffic_storage_car_custom to match base QA: 131265
A new ATS build 1.39.0.102 is available in public_beta on Steam.
localizations updated
optimizations (added LODs)
1 Beğeni
İlginç, hmm…Bakalım nasıl optimizasyonlar ve lokasyonlar bunlar
1 Beğeni
Colorado’yu gezebilen var mı bilmiyorum ama Durango ve Ouray’i biraz gezdim çok güzel olmuş
1 Beğeni
ENESS14
Kasım 2, 2020, 10:20ös
#125
Ben en çok havalimanı kısmını ve dağı bekliyorum buralarda süper olmuş
bu LOD olayı tam olarak nedir bilen varsa açılayabilir mi
optimizasyonunun bir türüdür
bazı binalar atıyorum 10k ise sen yaklaştığında ama uzaklaşırken onun uzaktan 2 lod-level of detail-ayrıntı seviyesinde 2k görünmesi performans iyileştirir
ya da mack anthem’in 300k olduğunu düşünelim ama trafikte 30kda dolaşıyor bir de trafikteki araçları uzakta daha az ayrıntı seviyesinde 1k olarak görüyoruz diye düşünelim
buna grafik optimizasyonunda modellerin, assetlerinde - ayrıntı seviyesinin grafik ayarına göre ayarlanması vs. deniyor
eğer bunlar olmazsa etraf gerçekten kötü görünür ve performansı yer bitirir çoğu çıkan erken erişim oyununda bu tür olaylar yeterli derecede olmadığı için sıkıntı yaşıyoruz
binaların modelleri 1- 2- 3- 4 şeklinde lodlara falan da ayrılıyor biz mesafeye ve grafik ayarına göre görüyoruz
eğer bunu yapmayan bir oyun varsa o zaman zaten oynayamıyoruz
8 Beğeni
anlatımın için teşekkürler gayet iyi anladım
experimental betadan, open betaya geçiş yaptı şuanda ats
Betaya geçiş yapalı çok oldu
1 Beğeni
sen yazdığımı anlamamışsın sanırım
@Hercules ’e katılıyorum. Ats experimental beta ile başladı ve open betaya geçti zaten.