Yeni Microsoft Flight Simulator Duyuruldu! [Ana Konu]

Daha yeni duyuruldu. Buyursunlar:

O grafikler ne öyle ya…

Yeni Microsoft Flight Simulator, E3 2019’da duyuruldu

https://www.simulasyonturk.com/yeni-microsoft-flight-simulator-e3-2019da-duyuruldu/

2 Likes

Yalnız var ya, gerçek video açtım zannettim. Çok güzel olmuş.

O Flight Simulator’un grafikleri ne öyle ya! El insaf ulan!

Oha deyip çekiliyorum :smiley:

Flight Sim World neden yok edildi şimdi ortaya çıktı :smiley:

Yeni Microsoft Flight Simulator, E3 2019’da duyuruldu

https://www.simulasyonturk.com/yeni-microsoft-flight-simulator-e3-2019da-duyuruldu/

oyun sektöründe çok önemli kişiler bile buna sevinmiş :smiley: gerisi faso fiso zaten

X-Plane ile kapışsın o bana yeter, yıllardır kağıt grafiklerle oynamaktan herkesin ciğeri soldu :smiley:

Bu nedir kardeşim ya?! El insaf a%&

1 300 500 gb olur herhalde.

" ZÜRAFALI UÇAK SİMÜLATÖRÜ OYNADIK !! "

aynen böyle videolar olacak :smiley: ama hasan iki dk. uçup takılmak istediğinde aaa ooooooooo anırıyorlardı istemiyorlardı şimdi :smiley: sizi youtube alemi ile başbaşa bırakıyorum sevgili flightsimciler :smiley:

2 Likes

Umarım microsoft ubisoft’un oyunlarına yaptığı downgrade şeyisini bunda uygulamaz.

Microsoft tanıtım sayfası yayına girdi.

https://www.xbox.com/en-US/games/microsoft-flight-simulator

Platform olarak Xbox, Windows 10 yazsa da PC için çıkacaktır. İsim artık Xbox markası altında :slight_smile:

https://fsi.microsoftstudios.com/

sitesi açılmış insider programı için başvurular başlamış

videoyu yüklüyorum yayınlıcam

E3 2019 Xbox konferasında sürpriz bir şekilde Microsoft Flight Simulator duyuruldu! 2020 yılında Xbox ve Windows 10 platformu için çıkacak olan yeni uçuş simülatörünün grafikleri muhteşem görünüyor!

1 Like

oyun demişler linç geliyoooo

1 Like

PMDG hemen el atmaya başlar umarım.Sağlam sistem isteyeceği kesin.
Optimizasyonu iyi olsun yeterli.

Insider programına zaten katılacaklar MFS geliştirilrken onlar da kendi eklentilerini uyarlayacak çıkıştan sonra yayınlayacaklar.

PC Gamer’ın Phip Spencer ile yaptığı röportaja göre Microsoft Flight Simulator’ın dünyasını oluşturmak için üzere 2 petabyte veri kullanılmış. Röportajın devamı yayınlanacakmış. Gelişmeler geldikçe aktarırım. Önümüzdeki dönem sık sık zaten sitelerde haber olacak.

Simulasyon Dünyası için büyük bir gelişme umarım arcade yönelmezler yöneldikleri taktirde grafıklerını kimse önemsemez xplane ve prepar kullanmaya devam edecektır bir çok sanal havacı (bende dahil)

1 Like

Biraz konuyu hortlatmış gibi olucam ama insider başvuruları ne zaman onaylanıcak bilginiz var mı?

1 Like