Red Dead Redemption 2 - Ana Konu

western
acık-dünya
konsol

#23

ne kadar doğru yalan bilemem

Ekran%20G%C3%B6r%C3%BCnt%C3%BCs%C3%BC%20(74)


#24

ön sipariş icerikleri = (xbox storde görebilirsiniz)

the outlaw hayatta kalma kiti
savaş atı
hikaye modu için nakit para
gta için 500.000$ gta parası
hazine yerlerini gösteren harita


#25

Ön sipariş fiyatı çok iy…

• Red Dead Redemption 2 Standard Edition – 369,00 TL
• Red Dead Redemption 2 Special Edition – 449,00 TL
• Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition – 499,00 TL


#26

Ön sipariş vermenizi tavsiye etmiyorum. Temmuz’un ortasından sonra tekrar bakılabilir kampanya vs. acele etmeye gerek yok.


#27

Oyun fiyatı 59.99 $ Nasıl 369 TL oluyor ki? 275 TL olması lazım. € cinsinden alırsak ta 322 TL oluyor?


#28

kan emiciler fiyatta indirime gitmiş

red dead redemption 2: 369 TL’den 299 TL’ye

red dead redemption 2 special edition: 499 TL’den 379 TL’ye

red dead redemption 2 ultimate edition 499 TL fiyatı değişmedi


#29

ultimate edition 449 tl ye düştü ps4 için ama hala pahalı fiyatlar kimse almayınca mecbur düşürdüler


#30

bir çalışanın linkedin profilinde rdr2nin pc için de geliştirildiği belirtilmiş
yani çalıştığı projelerde rdr2 ps4/xo/pc olarak görünüyor

ya tamam belki şeydir ama zaten geleceğini biliyoruz sadece bu ekimde değil bir sonrakinde olur o kadar erken çıksın artık ulan!!! :smiley: önce konsola alıp sonra pcye alacaz eğer alabilirsek


#31

sağlam bir indirimde alınabilir. yaz indirimi ya da yılbaşı indirimlerinde.


#32

Rahat iki yılı var, zaten 2020-21 gibi yeni konsolların da çıkacağı artık kesin gibi. GTA V’nin çıkışı gibi olacak anlaşılan.


#33

#34

Oynanış videosu yayınlandı…


#35

Bu nasıl bir oynanış video efsane bir şey olmuş grafikler oynanış çıldırıyorum ps4 de alayımda oynayım hak etti


#36

Harika duruyor


#37

Varmı sende konsol ?


#38

Konsol candır ps 4 özel oyunlarda işin artısı


#39

Oyun pc ye çıkacakmış kesin multiplayer kanalı dedi ama kaç sene sonra çıkar o belli değil dedi yani gta 5 gibi oyun çıktıktan 1 sene sonra falan çıkıcak pc ye :slight_smile:


#40

#41

Oyunun çıkış tarihi yaklaştıkta Rockstar bizleri coşturmaya devam ediyor. Dutch çetesi ve oyunun karakterleriyle ilgili kartlar geçtiğimiz günlerde Rockstar Games twitter sayfasından paylaşıldı. Toplamda 23 karakter gösterildi ve bu sunum tam olarak 9 saat sürdü. Her yarım saatte bir paylaşımda bulunan Rockstar bizleri heyecanlandırmaya devam ediyor! :slight_smile:

Dutch van Der Linde: Bizi çok zorluyorlar çünkü korktukları herşeyi temsil ediyoruz.

Hosea Matthews: Keşke daha az bir fiyata bilgelik edinmiş olsaydım.

Molly O’Shea: Tehlikeli bir oyun oynuyorsun…

Susan Grimshaw: Yemin ederim ki hiç kimse seni kontrol etmese bile, kendi pisliğin içinde çürüyeceksin.

Pearson: İnsanlar mutlu ve iyi besleniyorlar. Sanırım belki de iyi olacağız.

Micah Bell: Kazananlar ve kaybedenler olduğuna inanıyorum … Ve başka bir şey de yok.

Charles Smith: Ortaya çıkardığımız cehennem miktarı, bir miktar borçluyuz.

Bill Williamson: Aptalca bir şey yapma ve hiçbir şey yapmayacağız.

Leopard Straus: Orası çok kötü bir dünya ve bizi yakalıyor.

John Marston: Şimdi bıraktığım her şeyi tahmin et. Şüpheler… Şüphe ve yara izleri.

Jack Marston: Kötü adamları yakaladın mı?


#42

Karen Jones:

Javier Escuella:
Eğer savaşmak zorunda kalırsak savaşacağız.
Eğer koşmak zorunda kalırsak koşacağı.
Eğer ölmeliysek öleceğiz.
Ama özgür kalacağız.

Tilly Jackson: Öyle ya da böyle. Çoğumuz aç, korkmuş ve yalnız büyüdü.

Uncle: İnsanlar beni tembel diye çağırırlar. Ama ben tembel değilim. Sadece çalışmayı sevmiyorum. Aralarında fark var.

Mary-Beth Gaskill:Beyler, Sanırım iyi bir şeyim var.

Lenny Summers: Burada özgürce yaşamak… Başka bir şekilde olmaz.

Josiah Trelawny: Romantizm nasıl saçma olabilir? Elimizdeki tek şey bu.

Reverend Swanson: Gerçekten acı çekiyordum ve her şeyimi kaybettim. Mesleğim, inancım, ailem…

Sean Macguire: Sadece bana bırak. Bir et vagonuyla bir köpeği konuşturabilirim.

Sadie Adler: Hiçkimse benden birdaha asla birşey alamayacak…

Arthur Morgan: Artık bizi istemeyen bir dünyada, biz hırsızız.