Metro Exodus - Ana Konu

kıyatmetsonrası
atmosferik
fps

#1

Metro Exodus, Dmitry Glukhovsky’nin romanlarından ilham alan Metro Exodus, Artyom’un hikayesine şimdiye kadarki en büyük Metro macerasında devam ediyor. (oyun öncesi metro kitaplarını okursanız oyuna daha hakim olursunuz,20tl fiyatla satılıyor fakat bulması gittikce zorlaşıyor)


Geliştirici: 4A Games
Motor: 4A Engine
Tür: Birinci şahıs nişancı
Yayıncı: Deep Silver
Yazar: Dmitriy Gluhovskiy
Platformlar: PlayStation 4, Xbox One, Pc
cıkış : 2018 sonbaharı

e3 2017 ilk oynanış fragmanı

Yıl 2036.

Nükleer savaş dünyayı harap ettikten çeyrek yüzyıl sonra, hayatta kalan birkaç bin kişi, Metro tünellerinde, Moskova’nın yıkıntıları arasından hayata sarılıyor. Zehirli elemanlara karşı mücadele ettiler, mutasyona uğramış yaratıklar ve paranormal dehşetlerle savaştılar ve iç savaşın hiddetine maruz kaldılar.

Fakat şimdi Artyom olarak, Metro’dan kaçıp felaket sonrası Rusya’dan, Doğu’da yeni bir yaşam arayışına uzanan inanılmaz, kıtalar arası bir yolculukta Spartan Rangers çetesine liderlik etmelisin.

4A Games’den şimdiye kadar tasarlanmış en yoğun oyun dünyalarından birinde ölümcül savaş ve casusluğu, keşif ve hayatta kalma gerilimiyle birleştiren destansı, öykü odaklı birinci şahıs nişancı oyunudur.

Geniş, doğrusal olmayan seviyelerde Rus vahşi hayatını keşfedin ve ilkbahar, yaz ve sonbahardan nükleer kışın derinliklerine kadar tüm bir yıla uzanan heyecan verici bir hikayeye katılın.



mart ayı boyunca geliştirici röportajları, silah özelleştirme, çizgisel oynanıştan uzaklaşma, yeni crafting sistemi ve bunun gibi birçok detay paylaşılıcak.
yeni video


#2

yeni bilgiler

  • last light’taki en büyük alan 200x100 metre civarındayken exodus’un bazı alanları iki kilometrekareye kadar cıkıyor.
    -düşmanı öldürerek ve öldürmeden alt etme bize bıkarılmış.
    -animasyonlar kullandıgımız silaha,hıza,nerden yaklaştıgımıza göre farklı olucak.
    -yapmış oldugumuz davranışlar ile insanlar arasındaki iletişimimiz iyi veya kötü olucak.
  • ilk defa artyom araç kullanıcak (bilinen şuan tekne)
  • 2033 ve Last Light’taki olaylar birkaç gün içinde olurken yeni oyunda bir seneye yayılmış,bu şekilde mevsimler geçişi görebilecegiz.
    -silah bakımı yapılmazsa,ssilahımız kirlenicek,hedef alma zorlaşıcak ve verdigi hasar azalıcak ve çalışmaz hale gelicek.
    -silahlara farklı ve daha gelişmiş dürbün, namlu ve şarjör gibi eklemeler yapmak mümkün olacak,bir alanda silah bulduğunuzda silahı komple almak zorunda değilsiniz,sadece bize uygun olan silah parcalarını alıp geri kalanı bırakabiliyoruz.
    -yan görevler bize direk verilmiyecek,buldugumuz notlar veya diger kişilerin konuşmalarını dinliyerek biz buluyoruz.

#3

Game Informer dergisi 4 gün boyunca oyunu geliştiren ekiple zaman gecirdi.(malta adası)
resmi bilgiler geliştirici tarafından steam’de paylaşıldı. ana başlıklara tıklayarak bilgi edinebilirsiz.

http://www.gameinformer.com/p/metroexodus.aspx


#4

4a games, nvidia RTX real-time raytracing (gerçek zamanlı ışın izleme) teknolojisini kullanacağını duyurdu. (bu teknolojiyi ilk kullanan oyun olacak)
demo


gerçek zamanlı ışın izleme teknolojisi gerçekçi ve canlı bir aydınlatma, yansımalar ve gölgeler sunuyor. gerçek zamanlı ışın izleme, günümüzde kullanılan standart rendering tekniklerinin çoğunu, ışığın gerçek hayatta nasıl davrandığını kopyalayan gerçekçi optik hesaplamalarla değiştirerek daha gerçekçi görüntüler yaratıyor.
.