Infinite Truckers "ETS 2 için Alternatif Yeni Multiplayer Modu"


#44

@SinagritBaba Usta süper söyledin valla bende ilkten baktım dc ye kadar girdim ama sonradan birşeylerin yanlış gittiğini sezdim ve çıktım iyikide çıkmışım dedim dc de olaydan hiç alakası olmayan yabancı insanlar bile var adamın ets 2’si yok gelmiş :smiley: bu arada yatak odasında değilde merdiven altı geliştirilme :smiley:


#45

Yok merdiven altı demeyelim. Merdiven altı dersek yasa dışı pis bir işmiş gibi görünür :slight_smile:


#46

Having done some testing with SCS’s code, I have managed to be able to query in multiplayer shadow trucks in the game using LAN. Where trucks are not seen, movements of shadows can be seen which is rather a vital stage in achieving a multiplayer infrastructure. The task is to be able to produce the same behavior without a LAN network and ARCNET. Positive finding. Want to see this live? Stick around for a stream at the weekend. https://forum.infinitetruckers.com/profile/136-mirror/?status=3297&type=status

So, here goes a post with full transparency and something we touched on during our finding start of this project.

As you may have noticed, one of our developers leaked some information about the progress today, while this was a bit annoying I am over it. I mean, developers code well but their PR is rather bad! Normally @ChrisPatrolwould be the task of this post but it was important we got something out there.

On the 23rd of March 2019 , we plan to stream and announce something huge that you will enjoy. Something that you have been waiting for… you know development. What could it be, I hear people say? Well, let your imagination run wild while my excitement is about to explode. During this stream, you will see all of our staff enjoying themselves and appreciating simulation. Oh… sorry I think that’s enough teasers.

Make sure you clear your calendar, fill up that bowl with some popcorn and enjoy what will be streamed. You will not be disappointed!

Feel free to speculate in the comments, we cannot wait! You can follow us on Twitch here.

HINT: infinitetruckers.com
https://forum.infinitetruckers.com/topic/673-it-will-be-a-special-day-on-the-23rd-of-march-2019/

özetle şu olacak
:smiley: o gün ets2mpnin ilk duyurulduğu zamanlara nostaljik olarak dönülecek
eski günleri hatırlarsınız :smiley: büyük hizmet


#48

Yerinizde sayıklıyorsunuz kıskançlıktan. Bende developer olarak IFMP ekibindeyim ve olaylar hiçte böyle dönmüyor. Projenin başındaki kişiyi tanımıyorsunuz burada tam bir toxic community olarak sallıyorsunuz. Evet, ETS2MP ilk kodlandığı zaman çok zordu çünkü kimsenin tecrübesi yoktu bu tarz modlar hakkında vs fakat şuan geliştirici ekibinde 2 kişi eskiden Epic Games’te Fortnite için uzun süre head developer olmuş kişiler. Projenin başındaki adamın gerçek hayattaki mesleğide bilgisayar mühendisliği, adam proje Mayıs’a yetişsin diye paid developer alıyor. Sitede şuan %48’e çıktı çünkü client kodlandı ve bitmek üzere. Hiçbir şeyden emek, para ve özen esirgenmiyor.

Bana ulaşmak isterseniz yagiz@infinitetruckers.com’a e-mail atabilirsiniz. Muhtemelen bu kanser ve toxic community’i birdaha görmek için girmem buraya.


#49

ama bunları açıklamazsan nasıl olacak? ben niye kızdım? bunlar açıklanmadığı ve çocukça duyurular yapıldığı için ve neyini kıskanalım? :smiley: herkesin işine gelir doğru dürüst multiplayer modu ve özellikleri ama açık açık kim ve ne olduğunu ne iş yaptığını anlatman lazım tıpkı diğer oyun geliştiricileri bunlar başından yapılsa herkes saygıyla takip ederdi ama sidik yarışı gibi göründü ve hala dışarıdan bakınca yalakalık yapan trollerin olduğu bir forumdan başka bir şey göremiyorum
buradaki herkes ortada tutarsızlıklar ve mantıksızlıklar olduğu için öyle yorum yaptı ama zaten bu umrunuzda değilmiş :smiley: kanser ve toxic olanlar truckersmpde sen çok yanlış anlamışsın ve oradaki troller şimdi infinite yolu gözlüyor :smiley: ahahahahahah
kıskançlık olayı iyimiş güzel uydurmuşsun ama yemedi be :smiley: insanlar sorgular merak eder şüphe eder ee hakkıdır belki? ha?


#50

İnsanlar neden eleştiriye ya da yorumlara katlanamıyor ? Anlamak güç!
Birisi kalkıp böyle açıkladı da biz mi desteklemedik ? ( ki bu bile hala tatmin edici değil !)
Ortada proje ile ilgili sağlam bir açıklama olmazken ortalıkta dolasan saçma saçma fikirler düşünceler dönmesine izin vermiş oluyorsunuz , sonra kalkıp olayı gerçekçi değerlendiren bir platforma gelip geliştirici lakabı ile gelip ahkem kesiliyor , oldu!
Kim nerede ne yaparsa elestiriye ( tutarlı olduğu sürece ) katlanmalı , katlanmak zorunda! Ha … istemiyorsan sen! yerinde sayarsın…
Sahşım adıma bugüne kadar kimseye eleştiride bulunmaktan çekinmedim , buna Hasan bey veya severek takip ettiğim platformlar dahil! Kim oldugu önemsiz. Siz işinizi düzgün yapmazsanız sizide eleştirirler , elestiririm.
Ortada bir gerçek varsa da IFMP ekibi bu kafa ile TMP den bir tık öteye gidemeyecek!!!


#51

ben yaşa veriyorum arkadaş genç ve o takımda olduğu için mutlu ve güzel işte geliştirici olarak yer alması gurur kaynağı olurdu bizim için :slight_smile: ama insanlar şunu merak ediyor? arkadaşım bu oyunun resmi stüdyosu ileride olacak diyor ve şu an truckersmpye arkadan destek çıkıyor bu da ortalığı zaten kısmen de olsa karıştırıyor ve insanlar orijinalini istiyor
ama sen çıkıyorsun param var bir tane de ben yaptırıcam diyorsun ama ortaya daha somut bilgiler koymak yerine gidip forum açıp çoluk çocuk topluyorsun
bunu geç :smiley: merak edilen şey motorda zorlanılan yerde SCS’den destek alınabilecek mi? ve onlar bunu isteyecek mi?
ve SCS’in gelecek projeleriyle bu olay çakışıyor mu? bunu bilmek istiyoruz ama zaten SCS tarafından her şey sır hiçbir şey yok ortalıkta güya world of trucksa sanal şirket olayı gelecekti hala altyapı değişiyor bak o zaman her şey daha anlamlı olacak ama oyuncunun isteği KIKI diye birinin açık profilini de bilmediğimiz çıkıp tekrar aynı olayı baştan başlatması değil :smiley: tek merak ettiğim modlu sunucularla ilgili ne yapabilecekleri onun dışında yan yana iki teker gidecek

++ eğer projede cidden SCS’den üstü kapalı destek gelirse 3. parti olaylara daha sıcak baktıklarına inanıcam


#52

Ya abi bırakın Allah aşkına her ben o ekipteyim diyip gelip savurana laf söylemeniz bile hata düzgün bi platform olsalar zaten sivrisineklerini git forumlarda millete hakaret et diye göndermezler. Pirestij sahibi olan bi kuruluş ortam her ne diyorsanız böyle bir çalışanı gelip burda 3 5 gariban oyuncuya (@HasanOfke dahil :smiley:) laf söyleme çabasında bulunur mu Allah aşkına ya :smiley: hadi diyelim çıktı aynısı olduktan sonra ben napıcam aga kim napıcak beni geç. Yiyosa koyun promods’u Roextended’i orjinal harita olarak madem paranız varsa büyük bi firmaysanız ikna edin SCS’yi gene dlc olarak satsın haritaları. O zaman bi anlamı olur yeni bir MP’nin.Yoksa gene C,D yapılan bir eklenti olacaksa bi cacık olmaz 1 hafta dener herkes nane olduğunu anlayınca tükürür atar benden söylemesi.


#53

çıkarında görelim o zaman developer kardeşim :smiley: Tmp’den farkı bir şey yapacaksanız oynarız ancak ne yapabileceksiniz Al araçlarmıı olacak veya herkes kendi serverını’mı açacak,fps’mi iyi olacak,TR haritasımı ekleyeceksiniz veya promodsu’mu millet bunları bekliyor eğer oalcaksa :smiley: Millet 2 gün oynar sonra tmp’ye geri gelir zaten sizde biliyorsunuz IFMP oynacak olanların %99.99’u tmp’de perma yiyenler (bende hesap açtım gelişmeleri öğrenmek için sadece) size kolay gelsin onlarla uğraşırsınız artık hadi eyw :smiley:


#54

Sanırım birilerinin canı sıkılmış hasan abı ugraşacak yer arıyorlar şuna bakarmısın :smiley: :smiley: :smiley: şıç dıyırısındı bılınıcıgım :D:DAS:DSA:DAS

Özet


#55

wow vatan hainliğimiz kalmamış o zaman :smiley: çoluk çocuğu da işte almayacaksın takıma böyle oluyor sonra örnek; tmp
diyoruz aynısı olmasın :smiley: neyse çıksın da bir video çekelim anlasın millet :smiley:


#56

Suç duyurusu :))) birde bu cikti tek bir anayasa maddesini bilmeyen veletler yada yasi buyuk akli kucuk mahlukatlar havalara giriyor her yerde gorüyorum bu tipleri suc duyurusunda bulunacam s… git bulun babaya sikayet etmeye benzemez ama :slight_smile:

Hic bu konuda yazmayacaktim ama Lan madem digerinden farklisiniz ona gore seyler paylasin buraya kadar gelip ergen tribi atiyosan bir bok degilsin zaten

Bence kimse bu ergen bitmelere cevap vermesin bir yerleri kalkmasin isin basinda 1 2 kesin bilgili adam var programlama da bu arkadaslarda yancilik yapip bizim yapıtımiz diye orda burda olusumda bulunuyorlar

Cokda tın girmedim dclerine uyelikte yapmadim yapmam da gordum hepsi ergen veletler

Modlama destegi gelir firma destegi gelir 100 km hizi astirmayacak babayigitikler yaparlar harita gelir
Yani istenilenleri yaparlar o zaman bende özürdilyecem onlardan dusuncelerim icin ama ayni seyin kıskanclik krizine donusturup farkli isimle aynisini cikartirsan bir yerinde patlar

Bak simdi benim adima da suc duyurusunda bulunabilirsin… bu turkler neden boyle kendilerinin olmayan her seyle ovunup ustune sahiplenirler fmax gibi :joy: hepinize kolay gelsin


#57

sizede bi gulme geldimi :grinning:

image


#58

İsminin hakkını verememiş arkadaş , haykırdım… :joy:


#59

Abimiz ne demeye çalışmış acaba anlayan varsa türkçe mealini söylesin :slight_smile:


#60

Sanırım o yazan slowa cevap verdikten. Sonra yazıyı silmiş Najwmejwkdnwjwj


#61

olayı anlayamanlar için yeniden yazayım mesele geliştirmeleri değil onu elbette yapacaklar ama dışarıdan baktığınızda öyle görünmüyor böyle çoluk çocuk fedailerine bakmayın bir şeyi değiştirmez tmp neyse aynı saçmalıkları buraya taşımaktan başka bir şey olmaz :smiley:
23 mart’ı merakla bekliyorum ki bir şeyler çekelim + beta tester programı başlatmışlar katıldım erkenden falan herhalde gönderecekler bir şeyler ama şu var ya çıkacak ve gene boş yollarda aynı yollarda aynı şeylerle gideceksek anlamı yok
kendilerini doğru dürüst anlatsalar böyle olmazdı hala öyle :smiley: ahahah hayır ben kanala tmp videosu atmıyorum kötü görünmesin diye :smiley: bu çıksa ne olacak neyi değiştirir bir şey… :smiley:
özel oturum, yapay zeka ve modlu sunuculardan gerisi boştur
promods’un olduğu bir multiplayer modunu düşünün ne kadar iyi olurdu ama çapsızları doldurursan zor gibi çünkü oyun onlar için sabah akşam aynı şeyle sağdan sola gitmekse diyecek bir şey yok :smiley: ve bazı durumlardan haberdar değiller


#62

Beni buraya kimse yollamadı ve KIKI burada benim ikili konuşmaya girmemi dahi istemiyor. Topluluklar eleştirildikçe büyürler ve HasanOfke’nin dedikleri gayet saygı kuralları içerisinde eleştirmiş bizi, evet. Diğerleri daha ismimi bile bilmezken yaşımı yargılamaya başlamış. Aklınıza takılan çok fazla soru işareti var, biliyorum fakat yayınlanan her şey mutlak bir hata ile oluştu. Client bittikten sonra yayınlayacakken bazı aksilikler yüzünden direk yayınlamak zorunda kaldık. Forumda veya Discord’da bana saygı çerçevesinde sorularınızı sorabilirsiniz. Ekipte bulunan herkes evet free alınmış gibi gözüküyor fakat bu ekip günler öncesinden ayarlandı ve bu projeye gönülden inananlar katıldı. Suç duyurusu mevzusuna gelelim;

TCK’nın 125. Maddesi - Bir kimseye onur, şeref ve saygınlığını rencide edebilecek nitelikte somut bir fiil veya olgu isnat eden ya da yakıştırmalarda bulunmak veya sövmek suretiyle bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına saldıran kişi, üç aydan iki yıla kadar hapis veya adli para cezası ile cezalandırılır.

Bu umarım yeterli olur.


#63

Meltem Banko gelse bu konuyu buradan kaldırtamaz boşuna gelip tck’dan işleyişini bilmediğin maddeleri atma.

siz ne kadar güzel yaparsanız yapın oyunu oynayacak kitle önemli.

peki hazır ceza vs demişsin tmp’den bilgi çalıp ifşa eden proje yöneticisine tmp sence sessiz kalır mı? bunu duyan Pavel ne der?

unuttum ekleyeyim hazır yazılımcı gelmiş, dc’de söylenenler gibi hız sınırını kaldırın araç tıkanıyor makas atamıyoruz.


#65

Bunu böyle kabullensen gelip kıskanclık vs. muhabbeti içine girmezdiniz. Malesef kendi içinizde çelişiyorsunuz.

Şimdi de yaş muhabbetinden çıkış yolu aramaya çalışıyorsunuz!

time to