Formula 1 Kulübü

F1 25 için, 26 sezonu DLC paketi yarın duyuralacak…

Sprint’i fazla konuşmama gerek yok ama tek söyleyebileceğim şey şu, Cadiilac, Aston, Williams ve Audi’de gelişme var.
Ana yarışta ise, McLaren ve yağmur lastiğini seçen diğer pilotlar bir kumar oynadı ve tutmadı. McLaren, maalesef Kanada’dan puansız ayrıldı. Alpine, gridde ki en hızlı 5. takım gibi duruyor, Williams ise biraz dağınık bir performans gösteriyor. Mercedes ve Hamilton vs Verstappen çekişmeleri izlemesi çok keyifliydi. Audi, büyük turbonun dezavantajıyla kalkışlarda ve çekişlerde sorun yaşasa da, yarış mesafesi olarak gayet iyi görünüyorlar. Büyük turbo Monza ve Avusturya gibi pistlerde iyi görünse de, Monaco gibi pistlerde sorun yaşayacaklar. Liam, Carlos ve Alpine pilotları çok iyiydi. 2 Hafta sonra Monaco…

F1 25 için, 26 sezonu paketi çıktı.
https://steamdb.info/patchnotes/23451719/

1 Beğeni

Kimi için üst üste 5. galibiyeti, Max için çok iyi bir hafta sonunda startta kaybetmesi, George’un, Lando’nun ve Charles’ın puansız ayrılması, Checo’nun Cadillac’a ilk puanını getirmesi, Alonso’nun puanın ucundan dönmesi, RB’nin çifte puanla ayrılması, gibi gibi çeşitli olaylarla normalde sıkıcı olan Monaco yarışını keyifli hale getirdi. Kim Kardashian, Lisa ve Cynthia Erivo gibi ünlüler vardı.

Re-Edit: Checo, yeniden start anında kural ihlali gerekçesiyle 10 saniye zaman cezası aldı. Böylelikle, Cadillac’ın tarihindeki ilk puanını elinden aldı. Checo’nun zaman cezası sayesinde Fernando, sezonun ilk puanını Aston’a getirmiş oldu.

1 Beğeni