ETS 2 - Special Transport DLC'si Ana Konu

Bu çakar muhabbetinde drop yaşayan var mı? eskiden ben yaşamıştım config dosyasını silince düzelmişti ama sonradan gene oldu :smiley: ben hariç 3-4 tane daha arkadaşım yaşıyor aynı sorunu

hatta yanlış hatırlamıyorsam @Barbaros_Yanik hocamla beraber istişare etmiştik o zamanlar.

1 Beğeni