ETS 2 Screenshots [Part 2]

Aylar önce yapmıştım ama ekran görüntüsünü anca aldım. Güya FH5 ve Aero içinde yapacaktım birşeyler ama hala başlamadım :frowning:

17 Beğeni

18 Beğeni


15 Beğeni


12 Beğeni

7 Beğeni

16 Beğeni

10 Beğeni

16 Beğeni

9 Beğeni

8 Beğeni

10 Beğeni

Canavar ile Berlin’den Duisburg’a 103 Tonluk Endüstriyel Kablo Makarası sevkiyatı sorunsuz bir şekilde tamamlandı.


9 Beğeni

Arkadaşlar. Oyuna saatlerdir giremiyorum. İşin komiği başka bir arkadaşım var oda giremiyor. Oyun giriş ekranında kariyer bölümünde bekliyor sizde de aynı sorun var mı ? Yoksa oyun mu zortladi anlayamadım (:

1 Beğeni

15 Beğeni

12 Beğeni

Eski bir tost @Matrix41

16 Beğeni

18 Beğeni

13 Beğeni

12 Beğeni

16 Beğeni