ETS 2 - Beyond the Baltic Sea Harita DLC [Ana Konu]


#84

Bildiğim kadarıyla Avrupa’daki ülkelerin arasında sınır kapıları bulunmuyor zaten, bir tek Balkan taraflarında var.


#85

sınır kapıları var. duruyorsun pasaportunu veriyorsun polis bilgisayara kayıt ediyor sonrasında geciyorsun.


#86

ana haritadaki yerlerin değişmesi için malum genel harita güncellemesi gerekiyor bunun olacağını artık biliyoruz zaten ve baltik ülkelerinde sınır kapılarında başka bir işlem olursa mesela ağırlık istasyonuna girmemiz gibi ufak bir işlem f3 ekranı tarzında hoş olur
sınır kapılarından geçerken artık gerçekçilik şart
düşün jalopyde bile öyle geçiyoruz hoş oluyor
TIR ile araba kontrolü arasında fark olabilir ama temelde aynı :slight_smile: sürprizlere hazır olmak lazım


#87

Bu olayı bilmiyordum, demek ki varmış.


#88

Şu anda varolan bir mola yeri ve iki ülkenin bayrağı… :smiley:


#89

O kadar detaylı olduğunu bilmiyordum ; aracın ön camında yapışık durumda olan kartlar var diye biliyordum . Okuyup geçiyorlar vs.


#90

o ülkerin otoyol geçişlerindeki ücret sistemi için bizdeki hgs ogs gibi.
kapsamlı olmak zorunda gercek yaşam oyun degil,fransada kuş avlayım sonrada italyaya gidiyim. arasınlar beni fransada 500 sene :wink:


#91


indir%20(1)
indir

İyi de Belçika Hollanda arasındaki sınır böyle. Ben bunu gördükten sonra SCS’nin yaptığı sınır kapılarına inanırım. :joy::joy:


#92

Baarle-Nassau yaz google amcaya sonrada çıkan wiki sayfasını ingilizce türkce cevir google amcayla. :wink:

sembolik ve siyası olarak karışık bir nokta orası. yukarda yazdım sınır mevzusunu.


#93

O zaman söylenecek tek söz kaldı. SCS amcanın ETS 2 ana harita düzenlemesini bekleyip görcez.


#94

Evet doğru söylüyorsun hasan süprizlere açık olmak lazım


#95

italia dlc’si çıkmadan 2 ay önce endüstriler ekimde paylaşılmıştı aralık başında italya çıkmıştı bu baltic’de biraz çabuk ilerliyor her şey baltic dlc’sine ait fazla bir şey kalmadı paylaşılacak sadece bir şehirlerin resmi ve yapısı paylaşılacak üç-beşte resim atılır başka ne paylaşılabilirki baltic dlc’sine ait aklımda deli sorular :smiley: bakalım bugün ne paylaşacaklar sanırım gecenkı etkinlikle alakalı ve 1.31 tam sürümü paylaşılır


#96

schengen üyesi ülkeler arasında bulunmuyor yanı en azından gorduklerımde belcıka hollanda almanya fransa arasında yok normal bır ülke ısmı yazan tabela var tutupda pasaport kımlık gumruk kontrolu yok türkiyeye donerken bır hırvatıstanda gumruk baslıyor ülke otobanlarında bellı ulkelerde otoban tunel ucretlerı var onuda vınyet alıyorsun cama yapıstırıyosun slovenya hırvatıstanda falan vardı ve dıger avrupa ulke sınırlarında gümrük varmı bılemıyorum pasaport kontrolu falan ama belcıka almanya hollanda fransa aralarını gezeceksen istanbul ankara arasında daha cok kontrolden gecıyosun :smiley:


#97

İskandinavya DLC’sinin kuzey batısında yani Uppsala’nın sağ tarafında (aşağıdaki konumda) Baltık ülkelerine geçiş için bir adet liman bulunacak.

Yolu tamamen tamamlanmış liman halen inşaat aşamasında.





Going East tarafında ise şunlık geçiş bulunmuyor. Büyük ihtimalle DLC satın alımı ile birlikte gelecektir.

Liman: https://www.google.com.tr/maps/place/760+15+Kapellskär,+İsveç/@59.7236054,19.0095461,12.5z/data=!4m5!3m4!1s0x46f55acdf84ba619:0xa00fef5b28d3ce0!8m2!3d59.71895!4d19.06578


#98

Dediğim şey çıktı oraya yapılması iyi oldu … ah ah Oradan eskiden yaptığım harita geçiyordu. :smiley:


#99

yeni yol tipleri gelmiş güzel görünüyor dar yolların olması sevindirdi beni şahsen double yol var ortada bariyer yok bakalım nasıl olacak @AhmetGLC


#100

Sadece yollar değil çeşitli modeller, prefablar, tabelalar vs. falan da eklendi.


Ve birkaç minik eklenen şey de var sanırım, bu dlc ile ilgili değilde eğer düşündüğüm şey ise müthüş olu


#101

daha önceden eklenmişti onlar beta ilk çıktığında görülmüştü tam sürüm ile neler eklemiş onlara bakmaya çalışıyorum polonyanın ustune doğru yol eklenmiş ve uppsalanın oralrada yollar eklenmiş ancak haritada gözükmüyor 0 kamerası ile görülebeliyor


#102

Kaliningrad Eklenilecekmi?


#103

@Ahmet34TR