ETS 2 - Beyond the Baltic Sea Harita DLC [Ana Konu]


#352

Yani fazla beklentiye girmeyin diyorsun hocam.


#353

Beklenti zaten olmamalı haritalarda yeni bir özellik yok. Öyle olsa tamam ama sadece harita yönünden ellerinden geleni yapıyorlar. Finlandiya yerine İspanya olsa aynı şeyi görmezdik ama orası öyleyse yapacak bir şey yoktur. Her ülke iyi olacak diye bir şey yok. Kar modu ve kamyonculuk ile ilgili süreçler olsa tamam diyeceğim.


#354

İncelemesi de karışık falan olsa keşke de bir dank etse şu SCS’ye. Adamların Türkiye boya paketi haricinde olumsuz incelemesi yok. Hasan’a kesinlikle katılıyorum. Para verdim diye beğendim hissine kapılmamak lazım. Sıkıcıysa, beğenmediysek incelemelerde bunu belirmeliyiz ki onlarda mesajı alsın.


#355

Ya ben ATS Oregon’u deli giib oynadım 2 gün boyunca sonra yayında oynadık. Ya keyif aldım yeni şeyleri keşfetme duygusu çok farklı ATS’de :slight_smile: ETS 2 İtalya paketinde de aynısını yapmıştım çok zevkliydi bunda başlangıç yeri çok kötü oldu.


#356

İtalya’da bir senedir oynuyorum hala çok güzel hissettiriyor. Özellikle İtalya-Fransa arası gerçekten muhteşem yollar var. İtalya’nın her hangi bir şehrinden Clermont’a giderken çok farklı yollar, köyler, kasabalar var. Hele bir de kış modu falan kurup oynayınca tadından yenmiyor. Tabi Baltık hakkında bir izlenime sahip değilim onu çıkınca tecrübe edeceğim artık.


#357

evet 8x4 ile kullanan arkadaş :smiley:


#358

Rusya, Saint Petersburg


#359

Yayında daha ayrıntılı baktık. Çok uzun sürdü napalım :smiley:

Buraya kaydını eklerim yayınlarım.

Onun dışında Estonya, Letonya, Lİtvanya beyler gayet iyi buna Kaliningrad civarı da dahil. :slight_smile: Zaten nedenlleriyle anlattık tekrar. Yine bir şeyler daha da büyümüş şehir yapıları, lojistik, sanayi alanlarındaki bina bolluğu falan filan her sınır kapısı aynı değil çok farklı tarihi yapıların bulunduğu sınır kapıları var oraları daha çok beğendim.

Beklenti yüksek olmasın. Ama deiğim üç bölge bana daha iyi geliyor. Oralardan uçarak geçtim araçla geçmemiz lazım. Sonuç olarak sıradan bir DLC :smiley: büyülemeye gerek yok. Yıllık 50-60 tl içerik bedeli ödüyoruz. Böyle düşünelim. Her şey büyük resim için :slight_smile: Baltık olayı da onun bir parçası özetle… Finlandiya’dan bilmem nereye geçtiğim bile mutlu farklı hissediyorum keyif alıyorum bu yansıtma başarsı farkı anlıyorsun.


#360

ben alıp almamakta kararsızım. ama eğer multiplayer oynarken baltık dlc deki yollar kalabalık olursa düşünebilirim. promods un yollarına bakınca baltık dlc bana biraz daha sade geldi. ama yine de scs nin emeğine sağlık. bi saint petersburgun yollarını beğendim diğerlerine bakamadım.


#361

Ben sımdı Italya Dlc alacagım bunu da onumuzdekı yılın baslarımda alacagım, Italya daha sıcak daha guzel bır ortam sunuyor bence


#362

Aynen italya dlc si deki ince yollar ve manzaraları süper. mermer ocağı falan o tür yerler oyuna güzel bir hava katmıştı. ben o yüzden italya dlc si ve iskandinavya da gezinmeyi daha çok seviyorum. Fransa nın da yolları güzel


#363

Steam Başarımları


#364

Uzun sürecek gibi duruyor başarımlar.


#365

2 hafta sürdü ağla


#366

Kısmetse birde Baltık’ı görelim bakalım.İtalya’ın özeti iki ana arter ve mebzul miktarda gişeydi.İki ana arter arasında güzel yollar,dağ manzaraları varsa da;problem güzergahınızın üzerinde olmayışı.İtalya’yı ilk çıktığı zaman almıştım,o mermer ocağı taraflarına(çoog güzelmiş,öle diyolaa) hiç gitmedim.Frigocuyum aka ne işim var mermer ocağında


#367

Bende ilk çıktığı zaman almıştım daha ne mermer, ne de çelik fabrikasından saç çekebildim. Frigocuyuz… :smiley:


#368

Aslında İtalya güzel DLC lakin dediğim gibi iki ana yoldan başka güzergahın yok.Gerçi İtalya’nın coğrafi konumu gereği böyle yapacak bir şey de yok.
Bir de üzerine kişisel dorse olayı geldi ki;bu saatten sonra frigocuların oralara hiç yolu düşmeyecek.Ha belki blok yük olayı yerine parti yük olayını da getirirlerse bir parti oralara da salam,sosis,peynir neyin götürürürüz


#369

39 tl olucak


Ayrica steamde yazan saate gore yarin akşam 9da cikicak galiba


#370

nerden gördün onu


#371

Steame gir ets2 yaz baltice tikla az assagi in orda fiyatlar var uydurmuyorum yani