ETS 2 - Baltık Video Yarışması [Tüm Videolar]


#1

SCS Software tarafından düzenlenen ETS 2 Baltık Video Yarışması için gönderilen tüm videoları elimizden geldiğince bu konuda paylaşalım

Mystic Husky adlı kişinin videosu


#2

bi video da ben çekeceğim buna şartları falan varmı detay…


#3

#4

My favourite “DARWEN”


#5

Movie maker’dan ancak bu kadar olabiliyor gönderip göndermeme konusunda tereddütteyim.


#6

Gayet güzel bir video olmuş ama sanki bazı yerlerde küçük kasılmalar var gibi geldi bana. Şansını dene yine hocam?


#7

İlla alıp katılalım yani yarışmaya… :smile:


#8

Hocam ellerine sağlık. Çok iyi olmuş.


#9

Hızlandırmadan ötürü kasılmalar oluyordu doğrudur. Az önce scs ye gönderdim seçmese de olur bir teşekkür yeter :smiley:

@AhmetGLC Sen katılmasan bile seçeceklerdir şanslı adamsın :slight_smile:

@200BasanTofas Teşekkürler :slight_smile:


#10

Bunu niye İtalyada yapmadılarki balticde bir çok ülke olduğu içinmi acaba güzel bir düşünce videolar hoşuma gidiyor izledikce :slight_smile:


#11

Hakikaten fena yapmış herif :wink::+1:


#12

İyi kötü hazırladım birşeyler videodaki şarkı telife girdi, umarım sıkıntı çıkarmaz :smile:


#13

gayet başarılı. :+1:


#14

1.30 dk az geldi bana bir şey koyamadım içine ben sizler iyi başarmışsınız :smiley: göndermektn vazgeçtim ama belki yenisini çekerim vakit bulursam…


#15

yarışma deyince çok daha iyi şeyler istiyorsun ama olmuyor
bir mod için öyle diyemem ama yarışma fos beyler o bu şu çekmiş yalan dolan :smiley: önemi yok
fotoğraf yarışması için aynı şeyi söyleyemem
bütün modların kullanılabileceği bir yarışma olsa var ya off yıkarlar orayı millet neler neler varmış derdi ama büyük risk
neyse çok yakında :slight_smile: böyle şeyleri çok daha iyi bir amaç için kullanabilirsiniz belki??? :smiley: kıps…


#16




#17

Ne oldu ne bitti merak edenlere…


#18

bir daha mümkünse böyle basit sınırlamalar olmasın ets2nin bu konuda kendisini ispatlamaya ihtiyacı yok screenshots vb. mantığıyla ne olduğu ortada :slight_smile:


#19

Toastun videosunun başi cok guzel olmuş guldurdu :smiley: