ETS 2 - 1.37 Güncellemesi [Ana Konu]

Evet lasse açıklama yapmış

1 Beğeni

tamamdır çok teşekkür ederim

1 Beğeni

Gençler bu SCS eski kasa Scania’nın seslerini düzeltmeyi unutmamıştır di mi?

15 Beğeni

Arkadaşlar eğer ben steamden 1.37 guncellemesını yaparsam euro truck online a girebiliyomuyum cevaplarsanız sevinirim teşekkürler

Malesef giremiyorsun temp 1.36 ya çekersen eğer online oynayabilirsin

Tırın fren hava seslerinde değişmeler olmuş mu yoksa yine modların sesiyle birbirine mi girmiş anlayamadım.

Hava vites korna gibi sesler mod varsa onun sesi ile değişiyor. F-max kurulu ise onun sesleridir

1 Beğeni
2 Beğeni

guzelmis baya renkler gelirse kullanırız

1 Beğeni

Arkadaşlar küçük bir sorunum var yük alıyorum
Daha istanbulu bitirmeden çatalca sapagına gelince oyundan atıyor
Not: harita mod’larını ve grafik modlarını kaldırmama ragmen atıyor
Sizlerdede oluyormu böyle bir durum

1 Beğeni

Oyunda zaten ara sıra oyundan atma gibi bir problem var bu problem benim dikkat ettiğim kadarıyla 1.35 sürümü yani DX11 gelmesiyle başladı çünkü öncesinde böyle bir şey yaşamıyordum ben kullandığım profilde şimdiye kadar Sisl Mega Pack haricinde hiçbir mod kullanmadım ayrıca bir ara temiz bir profil açıpta denediğim oldu yine değişen bir yok yani kısacası oyunu bozacak hiçbir şey olmadığı halde aynı oyundan atma problemini bende yaşıyorum uzun zamandır böyle. Oyundan attığı zaman game.log dosyasına baktığımda ise DX11 ile ilgili hatalar meydana geldiğini görüyorum ayrıca aynı zamanda “Olay Görüntüleyici Windows Günlüklerinde” ise uygulamanın DX11 ile ilgili çökme raporu olduğunu görüyorum ve bu oyundan atma sorunu hala zaman zaman devam etmekte inşallah düzeltilir diyeceğim de bir düzeltilemedi gitti 1.37 ile oyunun içine ettiler zaten 1.37 geldiğinden beri oyunu açtığım yok adam akıllı bir yama bekliyoruz bakalım 1 ay olacak o da daha orta da yok…

3 Beğeni

Sürümü yükselttim,1.36da kasmadığı kadar kasıyor.Oyunda optimizasyon sıkıntısı var ne yazık ki.

Bu nediyo araba da hasar da yok

3 Beğeni

Dorse hasarı varmı

Yukarıda oyun çökmeleri mevzusu açılmış onun için yazayım istedim. Bende 1.35 sürümünde yeni sıfırdan profil açmıştım, 1.37 güncellendi halen daha onu kullanıyorum. Şu zamana kadar bir kere dahi oyundan atmamıştır. Tek dikkat çekmek istediğim nokta profilimde hiç mod kullanmamış olmam…

1 Beğeni

Aracında azda olsa hasar var kardeş tekerlerde hasar var

2 Beğeni

Sadece tekerleklerde bile en az %7 hasar olsa o uyarıyı verir, kafa temiz ama dorse hasarlıysa da o uyarıyı verir.

2 Beğeni

Bende 1.37 sürümündeyim oyunu ilk aldığımdan beri aynı profildeyim birçok mod da kullanıyorum şu ana kadar herhangi bir problem yaşamadım. Yakında 1.38’e geçicez, şimdiden hazırlık yapın bence

1 Beğeni

Frenlerde bir gariplik var hisseden oldu mu bilmiyorum ama dönerken fren yaptığımızda tır kendini sapıtıyor hatta biraz hızlı döndüğümüzde fren yaptığımızda tırı yan bile yatırabiliyor acaba bu bir hata mı artık öyle mi yaptılar? Buda videosu: https://www.youtube.com/watch?v=WZ6cEfpyaHA&feature=youtu.be

1 Beğeni