BM Logistics International Transport Services

ets2

#1794

Bence kesinlikle volvoda sıkıntı abi :joy: o motor sesi yokmu beynimi tirmalıyor resmen en iyisi kenwort. Bugün bir sürpriz yapıp şu "Trucksbook"u güncelleselerde kendimize gelsek abi.


#1795

Aynen truckbooks kayıt yapmayınca sanki boşa oynuyormuş gibi geliyor insana


#1796

Aslında şu "world of truck"a bu sistemin gelmesi lazım. Böyle yan eklentilerle uğraşmamak açısından. “Trucksbook” ats’nin 1.33 güncellemesini de beklerse vay halimize.


#1797

Scs 2019 da WOTR’ın şaha kalkacağı yıl olacak dedi, Yukarıdada Hasan abi yazmış zaten bir şeyler olacak diye yani gelecek sene Trucksbook sisteminin birebir aynısı wotr’a gelecek diyebiliriz.


#1798

Arkadaşlar biliyorsunuzki Baltic Dlc si çıktı, aylık konvoy rotalarımızda değişecek artık, hanginizde DLC var bilmiyorum, O yüzden anket yapmaya karar verdim.

  • Beyond the Baltic sea DLC’sine sahibim
  • Beyond the Baltic sea DLC’sini alacağım
  • Beyond the Baltic sea DLC’sini almayacağım

0 oylayanlar


#1799

alabilirim almayabilirim de bu ay 123 tl ile hakkımı doldurdum zaten bir sonraki aya belki aslında alırımda Mp dışında bi önem arzetmeyecek gibi


#1800

senden atak bekliyoruz zaten :)) inşallah olur world of trucks buna el atmalıydı zaten ama sadece şirket ismi falan değil işte trucksbookdan gelişmişlik göstermeleki cezbetsin dünya genelinde aslında ama benim düşüncem vtc sistemini baz alırlar onda da sıkıntı var insanlar oyuna entegre etmeden kafasına göre seferini kaydedebiliyor ve gerçekcilik dısına atıyor bu sefer umarım güzel bir sistem oturturlar…


#1801

geçen ay ortası bu ay basına kadar süre verdiğim kişiler kuralara uymadığı ve sefer yapmadığı için uzaklastırılmıstır ozellıkle bır kısı varkı 100 kere hızlı gıtme dedıgımız halde 150 km altına duşmedı hıc bır seferınde kendısıne teşekkür ediyorum böyle çocukca hareket yaptıgı için…24.000 km yol yapmış bunun 15 kmsi gerçek… bunu tekbasınıza zaten yapıyorsunuz buradaysanız kurallara uymak zorundasınız ıyı gunler iyi çalışmalar…


#1802

Öncelikle şirkete kabul eden @blackmoon patronumuza,
Daha sonra aralarına kabul ederek ekipten biri olduğumu hissettiren @MURATKAPTAN67 @SemtinAgbisi @Burak34 @Burakref @hercai006 saygıdeğer büyüklerim ve arkadaşlara canı gönülden teşekkür ederim.

Şirkete katkıda bulunabildiysem en büyük pay sahibi kendime koyduğum hedefi sürekli ileriye taşıyan @MURATKAPTAN67 abime saygılarımı sunuyorum.

Keşke daha önce tanışıp daha fazla zaman geçirme imkanımız olsaydı ama şimdilik 6 aylık ara vermek zorundayım vatani görev ile. İyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum.

Hesabı kardeşime bırakıyorum, umarım şirket hedefleri için gerekli görevleri tamamlar :smiley: Tamamlamazsa da gereğini yaparsınız, ben askerden döndüğümde inşallah yeniden aranızda olacağım.


#1803

kardeşim ellerine sağlık hayırlısıyla gidip hayırlısıyla gel inşallah şimdiden hayırlı tezkereler… böyle güzel şekilde yanımızda oldugun için,kısa sürede büyük katkı sağladığın için önce kendi adıma sonra şirket adına çok teşekkür ederim döndüğünde inşallah tekrar aramızda görmek dileğiyle görüşmek üzere…


#1804

Seni çiftlikte gördüm dün akşam canlı yayında :face_with_raised_eyebrow: bereketli olsun.İhtiyarda bileniyodu çiftliğe böyle giderse BM çiftlik işinede el atacak herhalde 3-4 kişi çiftlikte zaten :tractor: Asker konvoyu yaparız bu akşam varsın tb güncellenmesin .Vakit geçmedikçe d-c ye dalıyom ban yiyecem artık böyle giderse :smiley:


#1805

Şu oyunu 150 km hızla gidip nasıl zevk alıyorlar anlamış değilim


#1806

Beyond the Baltic DLC’ni almayacağım fiyat ne zaman yarı yarıya düşer anca o zaman, çok da bir eksiklik hissettireceğini sanmıyorum dlc olarak.Yarın akşam canlı yayında çekiliş var iki adet dağıtacak Hasan abi .BM çalışanlarına öncelik tanıması ümidi ile :smiling_imp:.


#1807

Bir tanesini şirket birincisine verebilirdi hayır demezdim :smiley: Bu akşam asker konvoyu fikrin için teşekkür ederim olması güzel olabilirdi ancak benim bu akşam olma ihtimalim düşük. Malum ziyaret hazırlık derken oyun işi sıkıntılı malesef.


#1808

Umarım güzel bir sistem yaparlar da sıkıntısız çalışır ve daha gerçekçi olur nasıl ki hız sınırı otomatik olarak 90 km ise trafik cezaları da otomatik olarak kalır,yapılan kazalar alınan hasarlar şoförün km sine olumsuz olarak yansır.


#1809

Çekiliş konusunda size katılıyorum en azından çekilişlerde simülasyonpark üyeleri bir tık daha fazla kazanma şansı olmalı


#1810

Acaba diğeri kime çıkacak? 1. bana çıkacağı için… :smiley:


#1811

:smiley: Ona şüphe yok Ahmet hocam , geçen sefer bir rakamla kaçırdım zaten :smiley: Hem belli mi olur Hasan abi Öfke lenir 2 değil de 4 tane dağıtacam der :smiling_imp:


#1812

web sitesini biraz daha stabil hale getirdim ana sayfada artık çalışanların isimleri yer alıyor ve her ayın ilk 5 kişisi ana sayfada isimleri sergilenecek…

https://www.bmlogisticstransport.com/

bilmiyenler için her türlü bilgi araçlar hakkında sirket kuralları rotalar ve etkınlık bılgılerı sıtede mevcuttur…


#1813

Hayırlı teskereler kardeşim.Dönüşte bekliyoruz.Bu ay dua edin sayaç bozuldu :smiley: Ciftlik işini de düşünmüyor değilim.Doğaya açilmak lazım :smiley: