BM Logistics International Transport Services

ets2

#1386

hocam bende onu diyorum zaten global’de adamdan az km yapanlar var ama sıralamada naim gökhan yok. olması gerekiyor yani.


#1387

eline sağlık bır ara gel açılalım :)))


#1388

bu nasıl bir manyaklık ya 5 günde 100.000 km yapmış adam hemde türk :smiley: lan hiçimi uykun gelmedi yada yemek yemedin be arkadas acaba hilemi dedim yani sefer saatlerin de de anormallik yok helal olsun

Özet

@vlkndemir28 sıralamada gözüküyor bir sıkıntı yok belki gözükden kaçmıştır abi

Özet

ve şuanda bu ay için dünya genelinde 24. sıradayız arkadaşlar tebrik ederim hepinizi daha siftah yapmamış bu ay arkadaşlar var kuralları ve yaptırımları tekrardan hatırlatmama gerek yok sanırım…

sıralama


#1389

hop hoop ayıp oluyo haa 1. falan şşş…:grin::grin:


#1390
bu daha başlangıç

image


#1391

@blackmoon doğrusun patron sen söyleyince tekrar baktım cep telefonundan bakınca görünmüyor. belki de senkron sorunu olabilir. yanlış bilgi için özür


#1392

estağfurullah abi senk. sorunu da olabilir haklısın…


#1393

araç güzel fakat ağır nakliyede biraz yokuş çıkarken terletebilir sizi :slight_smile:

Özet


#1394

patron şirkete jet al yoksa murat ı geçen olmayacak. Murat çift şoför mü çalıştırıyon :thinking: :rofl: :rofl::rofl:


#1395

ben jet alsam murat abi mekik alır uzaya sefer yapar :joy:


#1396

Bir adamın beş günde yüzbin km yapması imkansız.Oyun içi otobanda yüz km 4.5-5 dakika sürüyor.Trafik , tek yön vb faktörlerle 1 saatte 1000km yapabilmesi lazım.Bu da günde 20.000km yaptığını varsayarsak 20 saat eder ki oturduğu koltuğun bir yerine yapışması demek :slight_smile: .Bence sıfır trafikte ve hesaba en az 3-4 kişi çalışıyor.Bak şimdi !!! :thinking: güzel fikir.Muraaat yaktım çıranı :joy::joy::joy:


#1397

Murat bu yapar valla :joy::joy::rofl:


#1398

yaparda murat abi yanına 5 tane gizli arkadaş toplamıştır her birine 5 bin km lik yük aldırıp km kasıyor olabilir. adam gece gündüz km si dolar gibi fırlıyor.


#1399

Yok murat abin adam gibi km yapıyor.Ama geçicem onu :smiley: :smiley: :smiley:


#1400

O değilde Gökhan abi 6 günde 25000 km yaptı. Sizin işiniz zor :smiley:


#1401

Valla Gökhan kardeşimize ayıp ettik.Ama onu da geçicem :smiley: :smiley: :smiley: ellerine sağlık Gökhan ın da Murat ın da


#1402

90 la 1000 km yaklaşık 40 dk sürüyor trafikte fakat çift yada üç şoför tek hesapta çalışıyor olabilir.Tek kişinin yapabilme olasılığı da muhtemel.


#1403

Bu ayın ilk iki günü avans verdim size iyi değerlendirseydiniz :grin::grin: 6 gündür de git gel yapıyorum hastahaneye bazen günde iki sefer :wink:


#1404

dogru valla adam 6 günde 25 bini devirdi. bende yaparım ama malum yazılımcıyım akşam eve gelince oynamak zor oluyor. cumartesi pazar elimden gelenee kadar bi iki sefer atıyorum ay içersinde 25 bin km devirsem yeterlidir


#1405

Merhabalar,
Trucksbook üzerinden draqpit adı ile şirketinize başvuruda bulundum. 5 Aralıkta askere gideceğim inşAllah. O zamana kadar boştayım ve oyunu bir amaç için oynamak istiyorum. Kısa süreli de olsa aranıza katılmak isterim.