BM Logistics International Transport Services

ets2

#911

Rusya haritasının linkini verir misin?


#912

#913

eleman kaçtı sadece arkasından savurduğum bi miktar küfür de siniri dindirmedi…


#914

valla öncesindede başıma geliyordu ama birazda wotr nin şeyliği yani… önceden ets2 de yoktu servis çekince yükü iptal etme yeni sürümden sonra mı geldi bilmiyorum servis gidiyoruz yük hava gazı olup gidiyor… 2. kez oldu bu…


#915

@blackmoon
Patron kusura bakma bu sıralar şahsi işlerim çok yoğun olduğundan dolayı sisteme giremiyorum ve sefer yapamıyorum ama en kısa zamanda telafi edeceğim inşallah


#916

Rusya harita nasıl cok mu buyuk fransanin ucundan rusyanin öte ucuna 10 bin km varmi

@Burak_Ref sizde rusya map kullanıyorsanız map görüntüsünü atabilir misin


#917

Sonun da oda SP girerek yani… yoksa MP de bir facia yı daha sinirlerim kaldırmayabilir laptopu mause tam fırlatacakken dur İlyas sen bi 3300 tl daha lverip hele ki güncel fiyatı 5200 olan bilgisayarı imkanı yok alamazsın diyerekten frenleyebilirmiydim bilmiyorum :smiley: :smiley: :smiley:

neyse WGCC Glasgow dan
CHIMI La Rochelle geldik… Biraz İsveç esintisi vardı dorse ve çekici renklerimizde…

Özet



#918

Emin değilim ama WOT etkinliklerinde şehirlere yaklaşınca F7 çeken çakallara önlem almak amacıyla yapılmış olabilir.


#919

etkinlik yaptıkları dönemde bu şekilde düzenleme yapmaları lazım o zaman… yani tamamen saçmalık…ben wotr yükü alıyorm hep bilinçli yada bilinçsiz bir şekilde sp veyahut mp de kaza, bi yerde sıkışma vs. vs. f7 çekince o kadar emek hava mı olacak demiyorum zaten oluyor…bu şekilde olması çoğu kişiyi özellikle mp de oynayanları wotr yükü taşımakdan uzaklaştırır gibime geliyor.


#920

Dediğim gibi sadece tahmin. Bugda olabilir.


#921

Devrilme sonucu zaten mantıken yükte hasar almış ve taşımaya devam ettirmenin bir mantığı yok . O yüzden bir açıdan doğru bir uygulama diye düşünüyorum.


#922

iyi güzel diyorsunda hadi yükden gelir tecrübe alamayacaz ama en azından Kilometre işliyordu Wotr içinde ve son olarak bizim şirket içinde ve dün planlananda 3200 gözüküyor ss de ama ben rota değistirip 4000 km yolun son 60 mi 160 mi ne km si kalmıştı

ayrıca bu kazada öyle % 5 yada 10 arasi hasar oluşmuştu… heralde %5 10 arası hasar alan yükü yarıda bırakmıyorsunuz … BM Logistics International Transport Services

neyse umarım düzeltirler yoksa wotr yükü çekemeyecem bu gidişle MP de :slight_smile:

Ayrııca @blackmoon yok mu yakında KONVOY


#923

hafta sonları konvoyu dusunuyorum herkesın musaıt olacagı zaman o zaman guzel oluyor cumartesı yada pazar gunlerı gecen sefer gayet ıyı ve guzel gectı :slight_smile:


#924

konvoy ne zaman olsun

  • cumartesı gunu saat 21:00
  • pazar gunu saat 21:00

0 oylayanlar


#925

etkinlikte f7 olayını önleme amaçlı yapıldı


#926

Başına gelen varsa lütfen konu altında belirtirse çok memnun olurum. @blackmoon ile çok konuştuk bu konuyu bir çözüm bulamayınca yazmak durumunda kaldım yardım ederseniz sevinirim…


#927

şirket web sayfamız kullanıma acıldı arkadaslar :slight_smile: suan galerıde bellı resımler var bundan sonrakı en ıyı resmı oylayıp galerıye ekleyecez

etkınlık sayfasında ıse konvoy gırıs bılgılerı var satın al dan gırıyoruz


#928

3güne banım bitiyor gün uyasa bana gelirim


#930

Hocam çok iyi ya :slight_smile: Valla harikasınız bu iş git gide büyüyor ve bunun bir parçası olduğum için çok mutluyum :slight_smile:


#931

Uzun bir aranın ardından "BabaRingo"yu garajdan çıkarttık. Bir süreliğine yol arkadaşımız kendisi olacak. Garajdan çıkma şerefine’de İskandinavyo bölgesinde yaklaşık 2.500 Km’lik bir sefer yaptık. Yüklerimizi yine sağ salim gidecekleri yerlere birer birer ulaştırdık. BM Logistics olarak güven taşımaya devam ediyoruz.