American Truck Simulator [Ana Konu]

“Tatlı bir şey”… Acaba nasıl bir şey ??? :smiley:

Ekran%20Al%C4%B1nt%C4%B1s%C4%B1

2 Beğeni

Gerksiz bi dlc

1 Beğeni

skindir o skin yoksa dorse veya 2 parçası olsa 2 3 ay önceden reklamı olur daha piyasaya çıkmadan reklamları o mu çıkıyormuş gibi nabız yoklamalar piyasada gezerdi :slight_smile:

1 Beğeni


5 lira 5 lira 5 lira… Gel gel gel

1 Beğeni

Modıfıye dlc sıdır

Şu olayı ne zamandan beri yazmak istiyordum hazır şuan boşken yazacağım. Ve bu yazı çift oyun içinde geçerli (((zaten aynılar ondan dolayı np))).

Öncelikle, bu insanlar ne zaman harita içeriği, modifiye paketi, boya paketi, sadece geldiğinde bir kere kullanıp bir daha hiçbir zaman kullanmayacağımız bir özellik; mesela difransiyel kilidi (((tamam önemli bir özellik ama kaç saat sürmüştür bu özelliğin yapımı veya kaç kere kullandınız bu özelliği?))), mesela dorse kaplaması seçme özelliği (((halen daha neden böyle bir özellik geldi, bilmiyorum; ne düşünerek yaptılar, onu da bilmiyorum))), mesela mesela mesela… Bu liste böyle uzar gider.

Peki neden daha belirgin ve gerekli özellikleri getirmiyorlar? Mesela yeni bir ses motoru, mesela yeni bir grafik motoru, mesela yeni bir yağmur damlası simülasyonu, mesela mesela mesela… Bu liste de uzar gider.

Ses Motoru özelliğine değinmek istiyorum. Bahsedilmişti, kaç ay/yıl oldu? Altı ay mı, bir yıl mı? Peki neden hala daha hiç ses-soluk yok? 100+ kişinin çalıştığı bir stüdyoda neden yaklaşık bir yıldır ses motoru değişemiyor? Evet, biliyorum ekipler ayrı. Ama oyunlar aynı… Kimse hemen çıldırmasın ama aynı yani, baya modeller, harita ve araçlar dışında bire bir aynı oyun. Araç departmanı zaten bir adet var iki oyun ile ilgileniyorlar, model ve harita ekibi ayrı takım sadece. Ve bu özellik son gelen yedi milyar güncelleme ile eklenen tüm özelliklerden daha önemliyken geri kalan ekibini neden bu özellik hakkında kullanmıyorlar? Evet, bunu da düşünebiliyorum, tüm ekibi tek bir işe odaklayamazlar ama en azından çoğu kişiyi eklenene kadar bu özellik üzerine odaklayabilirlerdi.

Gelelim grafik motoruna… Neden? Neden hala daha bu grafik motoru kullanılıyor? Tamam son zamanlarda eklenen birkaç özellik var (((Iskandinavya DLC’si ile eklenen ve yeni eklenen ışık olayı -sonra buna geleceğiz-))) ve bu özellikler çok az da olsa grafikleri güzelleştirse de grafikler kötü, yani kötü… O su efektleri, neden inatla değiştirmiyorlar bu efekti, sorgulanmalı; bazı kaplamalar, evet, dikkatli olursanız çeşitli yerlerde kaplamalar sırıtabiliyor; ışık efekleri, hala daha çok kötü be, yani ışığın önünde bir adet model var fakat ışık onun içinden geçiyor sanki model opak değil de saydammışçasına; çevre modelleri; ağaç, çalı vs. modelleri kötü, yeni yeni düzeltmeye başladılar bunları da ama hala daha yeterli değil, kötü…

Yağmur damlası simülasyonu, oyundaki çok kötü be… Yani bunun piyasa birçok yapılmış örneği de var mükemmel yapılabilir de ama neden zorla bu halinde tutulmaya devam ediyor, anlayamıyorum.

Hadi harita yenilenmesini de ekliyeyim ama bu kısım hangisi için biliyorsunuz. Ve Almanya’nın yeni hali benim için ve çoğu kişi için de yeterli değil. Bazı kısımlarda eski modellerin kullanımı, ve çoğunlukla eski ağaç, çalı vs. modelleri kullanmaları falan, olmamış…

Yazı bu kadar, zaman ayırdığınız için teşekkürler. Sizin ekleyeceğiniz bir şey var mı peki?

14 Beğeni

Üzerinde konuşmaya değmez…

1 Beğeni

Scs’nin eleştirilecek çok yönü var. Benim tek değinmek istediğim konu grafik motoru. ben bu oyunu oynayabilmek için 1080ti ekran kartımı almalıyım? gerçi o da fayda etmiyor. bir çok forumda ve sitede adamlarda 1080 ekran kartı olmasına rağmen oyunda şehir içine girince 30 fps düşüyor ve scs bunun için hiç bir şey yapmıyor şimdi diyeceklerki: çok şey istiyorsunuz, az sabredin, vs HAYIR sen içerik getiriyorsun ama getirdiğin her güncellemede fps kaybı yaşıyoruz. Yani sen artık eski 30-40 kişilik bir şirket değilsin artık büyük bir şirketsin bu tür büyük sorunları halletmen lazım oyunun sırf bu sorunundan dolayı gram zevk alamıyorum. Halen 10 seneden fazla olan DX9 sistemini kullanıyorlar saçma olan ats 2016 da çıktı ama dediğiniz gibi oyun aynı olduğu için grafik motorunu güncelleme gereksinimi duymadılar ve millete böyle lanse ettiler.

5 Beğeni

1 sene önce bu şekildeydi oyun. Şimdi nasıl bilmiyorum. Ölçmek için girip bakmadım. Genelde ATS oynuyorum ama 1080 gpu ile 30 fps almak çok garip.

2 Beğeni

Siz daha DX11 geçiş sürecinde yaşanacakları(sıkıntılar) bilmiyorsunuz :smiley: ooo ne olaylar ne olaylar

4 Beğeni

Buyrun hocam herkes bu sorunu yaşıyor yaşamayanlar şanslı artık Low fps with GTX 1080 :: Euro Truck Simulator 2 General Discussions

1 Beğeni

Bir ara twitterdan birisi vulkan gelecekmi diye sormuştu scs evet gelecek demişti 2 sene geçti halen ortalıkta ne dx11 var nede vulkan :smile:

2 Beğeni

Vulkan olayını daha ciddi düşünüyorlar sanırım öyle bir bilgi vardı geçenlerde o yüzden bir şeye geçecek ama yine oyunlarda ilk olan pek tercih edilmeyen bir şey olabilir her türlü bu geçişlerde farklı problemler yaşayacağız.

1 Beğeni

Markadan olabilir mi acaba. Oyuna ekli mod vs. diyeceğim de bu tip hata alanlar modları silerek de denemiştir.

1 Beğeni

Evet hocam kesinlikle oyunla alakalı optimizasyon sıkıntısı var bu oyunda denemediğimiz hiç bir şey kalmadı ama halen aynı tas aynı hamam

2 Beğeni

Idaho - Otah Diyorsun Yani. Mart Nisanda duyururlar.

1 Beğeni

Sanırım DX11 ve Vulkan desteğini 2019 da getirecekler çünkü steam 1 ocak tan itibaren windows xp ve vistaya destek vermeyecek.

1 Beğeni

Jessica Lynn’in parçaları soundtrack olarak eklenecekti sanırım, eklendi mi onlar?

yok öyle bir şey henüz konser alanı yapmışlar ama daha bulamadım

Daha yavaş olamazlar sanırım. Hadi diğer şeyler neyse de sadece birkaç parçayı dosyalara ekleyecekler.

Ya da sıfırdan özel bir soundtrack mi yapıyorlar acaba?

1 Beğeni